אטרקציות ליום הולדת

אטרקציות מיוחדות לימי הולדת

למשה 053-3030147

למי שלא מכיר אנו חברת בעננים, חברה שמתמחה באטרקציות יחודיים לימי הולדת ואירועים לילדים. כשאנו מדברים על ילדים אנו מתכוונים לילדים מגיל שנה ועד גיל חמש עשרה. כמובן שלכל גיל יש תחום התעניינות שונה לגמרי וחלק מהמאמץ ליצור אירוע מושלם, אירוע שכולם נהנים בו, זה ליצור מגוון פעילויות שיתנו מענה לכל הילדים.

בדרך כלל בימי הולדת לילדים מזמינים את כל הגן או הכיתה שזה אומר שלושים ילדים פלוס מינוס ועוד עשרה ילדים בגילאים שונים מבני המשפחה. מה שזה אומר בפועל הוא שחלק מהילדים ישתעממו בגלל שהאטרקציה המוצעת לא מתאימה לגילם. לכן חשוב להכין לפחות שני רעיונות כדי לכסות את כל טווח הגילאים כך שכולם יהנו. 

 המלצות לאטרקציות ליום הולדת לפי גילאים:

  • גילאי שנה עד שנתיים - ג'ימבורי בלבד. 
  • גילאי שלוש עד ארבע - ג'ימבורי, מתנפחים יבשים לילדים, מתנפחי מים לילדים.

  • גילאי חמש עד שבע - מתנפחים יבשים ורטובים משימשונית בלבד (שימשונית זהו סוג החומר שממנו עשויים המתנפחים הגדולים, החזקים והאיכותיים יותר. אנו ממליצים לברר לפני שמשכירים מאיזה סוג בד המתנפח, ולהשכיר רק מתנפחים משימשונית. המתנפחים שלנו כמובן מבד שימשונית). בועות סבון ענקיות, הפעלה או הצגה לילדים, מבוך מלחמות מים עם מתנפח (אטרקציה יחודית ליום הולדת שקיימת רק אצלנו). 

  • גילאי שמונה עד שתיים עשרה - מתנפחים ענקיים יבשים, מתנפחי מים ענקיים, שולחנות משחק ( שולחנן כדורגל, שולחן הוקי אוויר), בועות סבון ענקיות, מבוך מלחמת מים יחד עם מתנפח (רק אצלנו - אטרקציה מיוחדת לילדים ליום הולדת).
  • גילאי שלוש עשרה עד חמש עשרה - מתנפחים יבשים ומתנפחי מים אתגריים כמו השור הזועם או קיר טיפוס. משחק בועות סבון ענקיות, שולחנות משחק לילדים, מבוך מלחמות מים עם מתנפח ענקי. 

אטרקציות יום ההולדת כולל:

מתנפחים יבשים לקטנטנים ולגדולים, מתנפחי מים ענקיים, ג'ימבורי, שולחנות כדורגל, שולחנות הוקי אוויר, ערכה להפעלה עצמית של בועות סבון ענקיות, מכונת סוכר, מכונת פופקורן, מכונה להכנת נקניקיות, מבוך מלחמות עם רובי מים ענקי (בדרך כלל מגיע יחד עם מתנפח), הפעלה עם בועות סבון ענקיות, הצגת ילדים (שיקשוקית וסול) ועוד. 

מומלץ להכנס לדף המתאים ולבחור את האטרקציות ליום הולדת שהכי מתאימות לכם. האתר בנויי כמו קטלוג כך שיש בכל עמוד את כל המידע הנחוץ מבלי להעמיס יתר על המידה. בכל שאלה או הזמנה אפשר כמובן להתקשר 24/7 לנייד 053-3030147 או להשאיר פרטים בדף צור קשר ואנו נחזור אליכם תוך שעתיים. 

מאחלים לכם אירוע מושלם, צוות בעננים.