יום הולדת הולה הופ

יום הולדת בלתי נשכחת...

למשה 053-3030147  לגילי 052-5688618

אין ספק שיש אינסוף רעיונות ודרכים לחגוג את היום המיוחד בשנה של הילד/ה. יום הולדת הולה–הופ היא אחת הדרכים המהנות ביותר שהילד לא ישכח. הרצון שלנו תמיד למצוא נושא לחגיגת יום ההולדת שאליו הילד יתחבר, שייהנה וכמובן שייהנו גם כל חבריו המוזמנים למסיבה, שתהיה אוירה שמחה וכיפית והכי חשוב שילד/ת יום ההולדת יהיו מאושרים ויחייכו מאוזן לאוזן. יום הולדת הולה–הופ עונה על כל הצרכים הללו: ההפעלה מועברת בגובה העיניים של הילדים, מאפשרת להוציא המון מרץ ואנרגיה בכיוון יצירתי ואומנותי.

לא סתם החישוק הוא מוצר שהילדים כל כך אוהבים כבר המון שנים טובות. נבדק והוכח שעבודה עם הילד בתנועות מעגליות מרגיעה, מפתחת, מושכת, מעניינת ומוציאה ממנו צדדים יצירתיים. לכן יום הולדת הולה הופ היא הפעלה מנצחת!

יום הולדת הולה הופ כוללת בתוכה מוסיקה מקפיצה ואנרגטית אשר מועברת ע"י אומנית הילדים "גילגיל" שמפעילה את הילדים בהתאמה מדויקת לגילם ולאווירה הקבוצתית עם הומור, קופצניות ושמחה.

היצירתיות בהפעלה עם חישוק ההולה הופ ליום הולדת הוא מדהים. לכל טווח גילאים ישנם משחקים ופעילויות ספציפיות שמתאימות להם.

 

יום הולדת הולה הופ לפי גילאים

  1. בהפעלה לגילאים הנמוכים יותר (4-5) יש דגש על משחקי חישוק מגוונים כגון: כסאות מוזיקליים עם חישוק, ים-יבשה עם חישוק, מעבר דרך החישוק בכל מיני דרכים וסוגים, לימוד סיבוב החישוק על הידיים והרקדה סוחפת עם החישוק (אפילו ההורים יכולים להצטרף).
  2. בהפעלה לגילאי הבייניים (6-7) ישנו מסלול מכשולים מחישוקים, סיבוב החישוק על היד ועל המתניים, ריקודים עם החישוק ומסלול דוגמנות קצבי שבו כל ילד מדגמן את החישוק שלו בשילוב תנועות החישוק.
  3. לגילאים הבוגרים (8-11)- לימוד הבסיס של סיבוב החישוק על המותניים, היד והצוואר. לימוד של תנועות מסוגננות שאפשר לעשות עם החישוק, לימוד של ריקוד על שיר שבוחר/ת ילד/ת יום ההולדת ויצירת מופע חישוקים גדול.
  4. חשוב מאד לציין שכל ילד מקבל חישוק שיהיה איתו כל ההפעלה אשר מותאם לגילו ולגודלו, לכן חשוב מאד לדעת כמה ילדים יהיו ביום ההולדת.

ההפעלה מתאימה למקומות פתוחים וגם למקומות סגורים שיש בהם מרחב להפעלה עם החישוק. 

משך ההפעלה: שעה החצי. גילאים מומלצים: ארבע ועד אחת עשרה. 

לפרטים נוספים או להזמנות על יום הולדת הולה הופ אפשר להיכנס להפעלה מיוחדת לבנות, או לפנות ישירות למפעילה "גילגיל" בנייד 052-5688618 או להכנס להפעלות נוספות: הפעלת בועות סבון ענקיותיום הולדת של פעםהפעלה מיוחדת ליום הולדת. יום הולדת שמח. 

 
יום הולדת הולה הופ עם גילגיל המפעילה
יום הולדת הולה הופ לילדים
הולה הופ לילדים