מתנפחים עם מים

מתנפחי מים לילדים

משה 053-3030147

מתנפחים עם מים נחשבים לאטרקציה הכי חמה בקיץ. כך שאם יש לכם יום הולדת לילדים בקיץ מתנפחים עם מים זו האפשרות הטובה ביותר שלכם. כדי להרים אירוע עם מתנפחי מים חשוב שיהיה לכם מקור מים כדי למלא את הבריכה או להרטיב את המתנפח. בלי מקור מים זה, למתנפח מים לא יהיה מאיפה להתמלא.

מתנפח עם מים צריך חיבור למים

(אם במקרה חשבתם להביא את המים איתכם אז חשוב להדגיש שזו לא פרקטי מכיוון שאתם צריכים כמות מים של לפחות קוב מים שזה כמו 2 אמבטיות מלאות וזו לא משימה קלה בכלל). מקור המים יכול להיות ברז בגינה או צינור לכיבוי אש (בצינור כיבוי אש צריך כמובן עם אישור מהאחראי על המקום כמו למשל מועד הבית בבניין רב קומות, או מהעירייה במידה ואתם עושים בפארק). 

בדרך כלל לא מביאים מתנפחים עם מים ליום הולדת בפארק רק מהסיבה שאין מקור מים זמין. יש מספר מקומות בודדים בתל אביב והמרכז שמתוך נסיון עם ימי הולדת בעבר אנו יודעים איך להגיע למקור המים ולהרים שם אירוע. במידה ותהיו מעוניינים נשמח בשיחה לשתף ולעזור. 

יש להתחשב במיקום המתנפח מכיוון שממקור המים אנו מחברים צינור מים אל המתנפח ולכן ישנה הגבלה של במרחק. מרחק המתנפחים עם מים יהיה באיזור החמש עשרה מטרים מהברז מכיוון שצינור מים סטנדרטי בדרך כלל באורך חמש - עשרה מטר או עשרים וחמש מטר. אלה הגדלים המקובלים בארץ ואפשר לקנות בכל הום סנטר או בחנות דומה. אנו רוצים כמובן שהצינור יגיע באורכו אל המגלשה ואל הבריכת מים. אנו כמובן מספקים צינור כחלק מהמתנפח וניתן בנוסף לחבר צינור לצינור ולהכפיל את המרחק במידת הצורך. 

מתנפחים עם מים - מקור חשמל

דבר נוסף שחייבים כדי להרים יום הולדת של מתנפחים עם מים הוא מקור חשמל. זה אומר שקע חשמל רגיל בבית או בגינה שממנו אנו מושכים כבל מאריך, או גנרטור שמספק לנו חשמל במידה ואנו עושים את היום הולדת בפארק. בדרך כלל גליל של 25 מטר יספיק ואפשר לחבר כבל מאריך לכבל מאריך לפי הצורך. 

השכרת מתנפחי מים בטיחותיים

חשוב לציין שהמתנפח מים בטיחותי מאוד ובנוי בצורה כזאת שהחשמל מגיע למפוח (המנוע שדוחס אוויר למתנפח) ומחובר למתנפח מהצד או מאחור ואין שום אפשרות שיהיה מגע עם המים שעל המתנפח. המפוח מוגבה ומבודד מהרצפה וסגור בעצמו כך שגם אם ישפכו עליו מים המים לא יכנסו פנימה. המים במתנפח זורמים מהמגלשה אל הבריכה שנמצאת בחלק הקידמי של המתנפח. 

המפוח של המתנפח חייב לעבוד כל הזמן כדי שהמתנפח יעבוד. אם המפוח לא דולק לא יהיה מספיק אוויר כדי להחזיק את הילדים, וזה רלוונטי לכל המתנפחים הרטובים והיבשים כאחד. אנו ממליצים לכבות את המפוח והמתנפח בטקס עוגה כדי שכל הילדים יאספו לשיר את שירי יום ההולדת, אחרת חלק מהילדים ישארו במתנפח וזה יפחית מעוצמת הטקס ומהפוקוס על הילד או הילדה המאושרים. 

ניתן לשלב השכרת מתנפח קפיצה יבש יחד עם מתנפחי מים. ישנם גם מבצע מיוחד למתנפחי מים

את המתנפחים עם מים ניתן להוביל באיסוף עצמי ברכב הפרטי שלך או אפשר להזמין הובלה שכוללת גם פתיחה של המתנפח באירוע כך שאתם לא צריכם להתעסק איתו בכלל. ישנם מתנפחים גדולים יותר שאפשר להובילם רק בג'יפ או ברכב מסחרי או עם נגרר, וזה יכול להתבצע עצמאית על ידי הלקוח או על ידנו. אפשר גם להזמין את המתנפחים כולל מפעיל וכך אנו עושים את ההובלה, הפתיחה, ההפעלה עצמה והאיסוף. 

לאטרקציה נוספת לחץ כאן. 

אלא הנתונים החשובים ביותר לגבי פעילות של מתנפחים עם מים. לשאלות נוספת התקשרו 053-3030147