גנרטור להשכרה

השכרת גנרטור לאירוע

משה 053-3030147   

גנרטור הוא מוצר שימושי במיוחד באירועים ובהפעלות שונות, והוא מאפשר הפעלה של מתקנים ומוצרי חשמל שונים מחוץ למבנים מוסדרים, במקומות שאין בהם נקודות חשמל. בעננים מציעה לכם גנרטור להשכרה לכל סוגי האירועים והמכשירים, כדי שתוכלו ליהנות מהפעלות ואירועים שונים בנוחות ובקלות.

גנרטור יהיה הפיתרון לאירוע מתנפחים בפארק או בכל איזור ללא נקודת חשמל. 

גנרטורים

מהו בעצם גנרטור, ולמה צריך אותו? גנרטור הוא מכשיר ייחודי, אשר מייצר זרם חשמלי באופן עצמאי, ללא צורך בתלות במערכת החשמל הרגילה. גנרטור הוא מוצר שימושי מאד במקומות רבים. במרבית המקרים, גנרטור מיועד למקרי חירום, למקומות שבהם אסור שהמערכת החשמלית תפסיק לעבוד, כמו למשל בבתי חולים, בעסקים גדולים וכדומה. במקומות אלה, אם מערכת החשמל הרגילה קורסת, הגנראטורים נכנסים לפעולה ומייצרים את החשמל הנדרש באופן עצמאי. גנרטורים באים לדי שימוש גם באירועים, כנסים והפעלות שונות, במקומות שאין בהם נקודות חשמל. מכשירי חשמל רבים ניתנים להפעלה באמצעות גנרטור ויוצרים אירועים מושקעים.

גנרטור להשכרה

מקומות שזקוקים לגנרטור כגיבוי שלעת חירום זקוקים לו באופן קבוע, ורוכשים אותו על מנת שישמש אותם בעת הצורך. אולם מפעילי אירועים מכל הסוגים אינם זקוקים לגנרטור באופן קבוע, אלא רק כאשר הם עורכים אירועים תחת כיפת השמים וכדומה. מחירו של גנרטור גבוה, ולרוב לא משתלם לאנשים אלה לרכוש לעצמם גנרטור. עבור כל מארגני האירועים, מציעה חברת בעננים גנרטור להשכרה. גנרטור להשכרה מאפשר למארגנים להפעיל תאורה, אוורור, מתקנים, אטרקציות וכל מוצר חשמלי אחר הדרוש לאירוע, מבלי להתחבר למערכת חשמלית רגילה.

 בעננים מציעה גנרטור להשכרה בגדלים שונים ועם הספקים שונים, בהתאמה מדויקת לצרכים של האירוע. כמו כן, ב"בעננים" תוכלו למצוא גנרטור להשכרה מן הדור החדש, של גנרטורים מושתקים, אשר יוצרים מעט מאד רעש, בניגוד לגנראטורים הישנים המרעישים מאד. גנרטור מושתק חשוב במיוחד לכנסים וכדומה, שבהם הרעש עלול להפריע לשמיעת ההרצאות או המוסיקה. בעננים מציעה לכם שירות מקצועי, ומתאימה לכם את הגנרטור המתאים לכם. בנוסף תוכלו לשכור מתקנים שונים כמו מתנפחים וכדומה.

עורכים אירוע? זקוקים לתפעול בעזרת גנרטור? בקשו גנרטור להשכרה כבר עכשיו ב"בעננים"! לבירורים הכנסו לדף הבית, התקשרו 053-3030147 או השאירו פרטים בדף צור קשר.