מתנפחים לאירועים

השכרת מתנפחים לאירוע

למשה 053-3030147 

אירועים לילדים הם תמיד דבר מהנה ומשמח במיוחד. ילדים אוהבים ליהנות, להשתולל ולהשתחרר, ולכן אירועים לילדים תמיד יכללו אטרקציות כלשהן אשר מאפשרות לילדים לפרוק את האנרגיות שלהם בצורה מהנה וחברתית. מתנפחים לאירועים הם דרך נפלאה להפוך אירוע לילדים למהנה במיוחד. בעננים מציעה לכם מתנפחים לאירועים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם עבור כל אחד מן הילדים המשתתפים.

מתנפחים לאירועים בכמה מילים

מתנפחים לאירועים הם דרך נפלאה ליצור אירוע מהנה במיוחד עבור ילדים בכל הגילאים. כבר מגיל צעיר מאד, שנה או שנתיים, ילדים מתחילים ליהנות מן המשטחים הקופצניים הללו, אשר מאפשרים להם לקפוץ, להתגלגל ולהשתולל בהנאה ובבטחה. מתנפחים לאירועים ממשיכים להוות אטרקציה נפלאה לאירועים גם בגילאים גדולים, ואפילו בני נוער נהנים ממתנפחים לאירועים, במיוחד כאשר אלו מותאמים לגילם. מתנפחים לאירועים הופכים כל אירוע לילדים להנאה מושלמת, וכל ילד נהנה לקפוץ, לגלוש, לטפס וליהנות עם המתנפחים. בעננים מציעה לכם מגוון סוגי מתנפחים, אשר מותאמים במיוחד לגילאים השונים.

מתנפחים לאירועים שומרים על בטיחות

כאשר מזמינים מתנפחים לאירועים מ"בעננים", חשוב לזכור לשים לב לכל כללי הבטיחות, על מנת להשאיר את האירוע שמח ומהנה, ולא להפוך אותו, חלילה, למקום מסוכן. המתקנים המתנפחים בטוחים לחלוטין ומהנים במיוחד, כל עוד שומרים על כל כללי הבטיחות. בעננים מציעה לכם שירות של מפעיל למתנפחים, או מתנפחים ללא מפעיל. אם אינכם שוכרים מפעיל, יהיה עליכם לשמור בעצמכם על כל כללי הבטיחות. הקפידו שהילדים עולים על המתנפחים רק לאחר שהסירו את נעליהם, על מנת למנוע פציעות ומכות, וגם על מנת לשמור על המתנפחים עצמם.

ודאו גם כי הילדים אינם קופצים ישירות מן המתנפחים אל הרצפה, הרי מדובר בגובה גבוה יותר ממה שנדמה במבט ראשון, וקפיצה עלולה להיות מסוכנת. לבסוף, ודאו שהילדים עולים על המתנפחים רק לאחר שנופחו באופן מלא. השמירה על הכללים הללו תאפשר לכם ליהנות מן המתנפחים לאירועים של בעננים הנאה מושלמת ומהנה במיוחד. שיהיה לכם אירוע שמח ומתנפח!

אתם מוזמנים להכנס לאתר ולהתרשם ממגוון האטרקציות הקיימות כמו למשל: המבצעים החמים שלנו, בועות סבון ענקיות, השכרת ג'ימבורי, ועוד.

צריכים מתנפחים לאירועים?  אנו כאן בשבילכם !! לכל שאלה התקשרו 053-3030147