הפעלות ליום הולדת

הפעלה לימי הולדת

למשה 053-3030147  לגילי 052-5688618

לכל ילד יש יום הולדת בכל שנה, ובכל שנה מחדש אנו, ההורים, רוצים ליצור עבורם מסיבת יום הולדת שמחה ומהנה, שתותיר להם זיכרון מתוק ונעים. כאשר עורכים יום הולדת עם החברים, צריך למצוא הפעלה ליום הולדת, משהו שיעסיק את הילדים ויגרום להם הנאה. בעננים מציעה לכם מבחר הפעלות ליום הולדת, אשר מתאימות למגוון גילאים ולכל סוגי הילדים, ויוצרות להם חוויה מופלאה!

אפשרויות להפעלה ליום הולדת

הפעלה ליום הולדת היא התוכנית שממלאת את השעות של מסיבת יום ההולדת של כל ילד וילדה. הפעלה ליום הולדת מאחדת את הילדים סביב פעילות אחת, מהנה ומרתקת, אשר מעבירה להם את שעות המסיבה בהנאה רבה במיוחד. בעננים מציעה לכם מגוון רעיונות להפעלות ליום הולדת, כאשר את כל האבזרים הדרושים להפעלות תוכלו לשכור במקום וליהנות ממסיבות "שוות" במיוחד. הנה כמה דוגמאות:

קונספט למסיבה – הפעלות רבות נשענות על קונספט מסוים שנבחר למסיבה, כאשר כל הפעילויות סובבות סביב הנושא הנבחר. אנו מציעים לכם מגוון משחקים ופעילויות לילדים בגילאי 4 עד 10, בקונספטים מעניינים ומהנים במיוחד, כמו למשל הישרדות – עם תחרויות ומשחקים כמו מציאת מטמון וכדומה; נסיכות – עם פעילויות של קסמים, הרקדה, תלבושות נוצצות ועוד; עולם המים – מגוון משחקי מים ופעילויות יצירה ייחודיות; ועוד נושאים מגוונים ומהנים.

הצגת תיאטרון לילדים – לילדים קטנים, בגילאי 4-9, אנו ממליצים על הצגה של שיקשוקית וסול. שיקשוקית וסול יוצאות למסע של להתגבר כל הפחד ולהגשים את החלום שלהם (כולל תחפושות וכךי נגינה). לפרטים נוספים הכנסו לשיקשוקית וסול.

עוד על הפעלות ליום הולדת

עמדות יצירה – אנו מציעים מגוון רחב במיוחד של עמדות יצירה, ובהן פעילויות כמו הכנת בצק סוכר, יצירת תכשיטים, ציור והדבקה, יצירת קעקועי נצנצים, איפור פנים לילדים ועוד.

בועות סבון – אנו מציעים לכם ערכה ענקית של יצירת בועות סבון גדולות ועמידות במיוחד.

מתנפחים – כמובן, תוכלו לשכור גם מתנפחים בכל הגדלים ומכל הסוגים, להנאה מלאה במיוחד.

למידע נוסף הכנסו להפעלות ליום הולדת, או לבועות סבון ענקיות.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו ישירות למספר: 053-3030147 או להשאיר פרטים בצור קשר ונחזור אילכם עוד היום.

רוצים לערוך הפעלות ליום ההולדת של ילדכם? בואו ל"בעננים" ותמצאו עשרות רעיונות מהנים במיוחד להפעלות שמתאימות במיוחד לילדים שלכם.