ג'ימבורי להשכרה

השכרת ג'ימבורי

למשה 053-3030147 

ג'ימבורי להשכרה מתאים מאוד לימי הולדת ולאירועים משפחתיים. הילדים הקטנים משחקים ולכם ההורים יש נחת וזמן קצת לדבר עם החברות או החברים.

עד היום היה מקובל לקחת את הילדים למרכז ג'ימבורי בקניון או במשחקיה, החיסרון הוא שלא נוח לעשות מסיבת יום הולדת בקניון כי ההורים שמביאים את הילדים מאוד משתעממים ולא מרגישים בנוח לשבת ולדבר עם הורים אחרים. סיבה נוספת היא שהאירוע יהיה במקום ציבורי עם עוד הורים וילדים אחרים שנוכחים, וזה לא נוח להביא עוגה ולשיר שירי יום הולדת לרך המאושר באמצע הקניון או המשחקייה (יש הרבה הורים שלא אוהבים לשיר במקום פומבי). הפתרון הטוב ביותר הוא להביא את הגימבורי אילכם הביתה וליצור פינת משחקייה בחצר או בסלון, כך שכל ילדי המשפחה ישחקו ויהנו יחד. זה גם נותן להם הזדמנות טובה להכיר אחד את השני וליצור חברות בינהם. וההורים יכולים לשבת בנחת ולדבר ולקשקש בכייף עם הידיעה שהקטנים משחקים ונהנים בביטחה.

ערכת ג'ימבורי להשכרה - פרטים

אנו הכנו בשבילכם ערכת ג'ימבורי להשכרה שיכולה להיכנס לרכב הפרטי שלכם כך שתוכלו ליצור בקלות משחקייה בבית או בחצר שלכם. הערכה כוללת נדנדת יחיד, נדנדה זוגית, מדרגות, באולינד לילדים קטנים, קוביות משחק בינוניות וקוביות משחק קטנות, ושני מזרונים ענקיים לבטיחות הילדים, כמו שאמרנו הכל נכנס לרכב ובקלות. כל מה שנדרש מיכם זה להגיע עם הרכב הפרטי שלכם ואנו נעמיס את הכל ונסביר וניתן לכם טיפים איך להפיק אירוע מושלם. אנו ממליצים על השכרת ג'ימבורי יחד עם מתקן מתנפח לילדים כמו למשל מתנפח עם בריכת בלונים. בנחסיון שלנו הם משלימים אחד את השני בפעילות והילדים מאוד אוהבים אותם יחד.

למידע נוסף על ערכת ג'ימבורי ליחצו על דף השכרת ג'ימבורי. למידע על מתנפחים על השכרת מתנפחים. יש לנו גם חבילות ומבצעים שיכולות לעניין אותך 

למה ג'ימבורי להשכרה?

היתרון של ג'ימבורי להשכרה שהוא משחק שמניע את התינוק לעמוד, ללכת, לקפוץ ולאמץ את שרירי הרגליים שלו ומאזן אותם בצורה הכי טיבעית בשבילו. וגם אם הוא נופל - הוא נופל על מזרן רך ונעים, כך שזה איזור בטוח עבור הילד. ג'ימבורי להשכרה כולל שלל משחקים ואפשרויות כמו למשל: בריכת כדורים עם כדורי ג'ימבורי, נדנדות ליחיד או לזוג, מדרגות טיפס (מחזקות מאוד את שרירי הרגליים), עליה בשיפוע, צינור חלול שאפשר גם להתגלגל עליו וכו'.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אתכם: מכונת סוכר (שיערות סבתא), דוכן נקניקיות. בועות סבון ענקיות, השכרת בידורית, השכרת שולחנות משחק.

כל המוצרים באיסוף עצמי וישנה אפשרות להובלה והתקנה למקום האירוע בתוספת תשלום. האיסוף הוא מהכתובת ששת הימים 30 תל אביב (קרוב לאיילון כך שלא צריך להכנס לעיר).

ושוב ללקוחות שיגיעו ממאמר זה תינתן הפתעה...

לבירורים והזמנות התקשרו למיספר 053-3030147 או השאירו פרטים בדף צור קשר ונחזור אילכם עוד היום.