השכרת מתנפחים בתל אביב

מתנפחים להשכרה בתל אביב

למשה 053-3030147 

אין כמו מתנפחים כדי להעביר לילדים יום של חוויה ושל הנאה. השכרת מתנפחים בתל אביב היא דרך נפלאה להעביר יום של חופשה בקיץ, פעילות בקייטנה או בטיול, מסיבת יום הולדת וכל הזדמנות אחרת. בעננים מציעה לכם השכרת מתנפחים בתל אביב במחירים שווים במיוחד, עם מגוון גדול במיוחד של מתנפחים מכל הסוגים!

השכרת מתנפחים בתל אביב - הכי קרוב שיש

תל אביב היא עיר גדולה ומפותחת, ואין ספק שילדים רבים בעיר נהנים מפעילויות ומאטרקציות מסוגים שונים לעיתים קרובות. עדיין, מתנפחים היו ונשארו האטרקציה האהובה ביותר על מרבית הילדים, בכל הגילאים. כבר מגיל צעיר ניתן לראות פעוטות קופצים על מתנפחים קטנים המותאמים לגילם, בהמשך הם קופצים במתנפחים גדולים יותר, צבעוניים יותר ומעניינים יותר, ובגילאים הבוגרים ואף בגילאי העשרה, נהנים הילדים ממתנפחים גדולים ואתגריים, כמו קירות טיפוס, מגלשות, מתנפחים בשילוב מים וכן הלאה.

השכרת מתנפחים בתל אביב מעניקה לכל הילדים הללו שעות של הנאה מרובה, בילוי ופריקת אנרגיות. השכרת מתנפחים בתל אביב מתאימה לכל סוגי האירועים לילדים, והיא ממלאה שעות רבות, כך שלרוב אין צורך להזמין לאירוע אטרקציות נוספות כלל.

השכרת מתנפחים בתל אביב עם ב"בעננים"!

חברת בעננים מציעה לכם השכרת מתנפחים בתל אביב מכל הסוגים. עם בעננים אתם יכולים להיות בטוחים שאתם שוכרים מתנפחים איכותיים אשר ישמשו היטב את הילדים בבטיחות מלאה. עם זאת, אנו מזכירים לכם כי חשוב מאד לשמור על כללי הבטיחות בשימוש במתנפחים, על מנת שהילדים יוכלו ליהנות הנאה מלאה, ללא סכנות ותקלות, חלילה.

אירוע מתנפחים בתל אביב

"בעננים" דואגת לכם במקרה הצורך גם למפעילים, אשר יהיו אחראים לשמירה על הילדים במהלך הפעילות. תוכלו גם להפעיל את המתנפחים בעצמכם, ואז יהיה עליכם להשגיח שהילדים אינם עולים על המתקנים עם נעליים, אוכל או צעצועים, ואינם קופצים ישירות מהמתקן אל הרצפה ואינם עולים עליו בטרם סיימתם לנפח אותו. לאחר כל אלה, הילדים יוכלו ליהנות מן המתנפחים הנאה מושלמת!

מחפשים השכרת מתנפחים תל אביב? בעננים הוא המקום עבורכם! בואו ליהנות ממגוון, משירות וממחירים מדהימים!

לצפייה בסוגי מתנפחי המים שלנו היכנסו להשכרת מתנפחי מים או לדף הבית

יש לנו בנוסף אטרקציה מיוחדת של בועות סבון ענקיות והפעלות שונות לימי הולדת

אתם מוזמנים להשאיר פרטים בדף צור קשר ונחזור אליכם בשעות הקרובות.