מתנפחים להשכרה

מתנפחים להשכרה במחירים זולים

למשה 053-3030147

אם הוטל עליכם להכין יום כיף לילדי המשפחה או לחברים של הילדים, אתם בוודאי "שוברים את הראש" מה לעשות איתם. ישנה דרך פשוטה להעסיק את הילדים במשך יום שלם שיהוה עבורם אטרקציה והנאה מיוחדת. "בעננים" מציעה לכם מתנפחים להשכרה לכל מטרה, בגדלים שונים אשר מתאימים לגינות, חצרות ואפילו דירות פרטיות.

מתנפחים להשכרה

כאשר עורכים יום כיף לילדים, מסיבת יום הולדת או סתם אירוע משפחתי מרובה ילדים, רובנו מחפשים אטרקציה כלשהי שתהנה ותעסיק את הילדים במשך זמן רב. מתנפחים להשכרה הם האופציה המושלמת למטרה זו. ילדים בכל הגילאים, החל מגיל שנתיים – שלוש ועד גילאי העשרה נהנים ממתנפחים, כך שזוהי פעילות שמתאימה גם לקבוצות של ילדים בגילאים שונים, וכמובן גם לקבוצות רב גילאיות. 

אם עד היום חשבתם שמתנפחים הם אטרקציה מיוחדת, שמתאימה רק לשטחים פתוחים גדולים או לאולמות גדולים, ואינה מתאימה לכם מבחינת התקציב, "בעננים" באה להראות לכם אחרת! "בעננים" מציעה לכם מגוון מתנפחים בגדלים שונים, אשר מתאימים אפילו לסלון של דירה פרטית, ומהווים אטרקציה נפלאה לקבוצות גדולות וקטנות. בנוסף, "בעננים" מציעה לכם מתנפחים להשכרה במחירים זולים במיוחד, בעיקר בזכות העובדה שהאיסוף של המתנפחים נעשה על ידכם, ובזכות העובדה שאתם שוכרים את המתנפחים בלבד, ללא מפעיל.

מתנפחים להשכרה ובטיחות 

כאשר אתם שוכרים מתנפחים להשכרה מ"בעננים", אתם מקבלים, כמובן, הדרכה מלאה כיצד להציב את המתנפחים וכיצד להפעיל אותם. מלבד עצם ההפעלה, כאשר אתם עורכים פעילות לילדים עם מתנפחים להשכרה של "בעננים", עליכם מוטל לשמור על הבטיחות של הילדים. ישנם מספר כללים שחשוב מאד להקפיד עליהם:

אסור בשום אופן לעלות על המתנפחים עם נעליים. הנעליים עלולות לקרוע את המתנפחים, וגרוע מכך – בזמן קפיצה הן עלולות לפגוע בילדים אחרים ולגרום לנזק. מאותן סיבות אסור להעלות למתנפחים שום צעצוע או חפץ אחר.

יש להקפיד שהילדים לא יקפצו מן המתנפחים ישירות לרצפה – הגובה של המתנפחים גבוה מידי לכך, ולכן מומלץ (אבל לא חייבים) להניח מזרן ביציאה מהמתנפח. 

לצפיה במתנפחים הכנסו לדף הבית או לחבילות ומוצרים.

ניתן להשאיר פרטים בדף צור קשר ונחזור אילכם בהקדם האפשרי. להזמנות חייגו 053-3030147

מחפשים מתנפחים להשכרה? פנו כבר עכשיו ל"בעננים" ותיהנו משירות מקצועי ומהיר וממתנפחים איכותיים בכל הגדלים!