הזמנות ליום הולדת

ימי הולדת לילדים

למשה 053-3030147

הזמנות ליום הולדת עושים רק אצלנו.

בינינו, אנחנו ההורים נגיד בלב תודה, שיום הולדת מגיעה רק פעם בשנה. הילד או הילדה רוצים גם הם יום הולדת מפוארת וגדולה, בהשקעה כספית גדולה, והם צודקים, הרי יום הולדת מגיע רק פעם בשנה.

חברת בעננים החליטה שלכל ילד וילדה מגיעה יום הולדת גדולה ומלאת צבע, במחיר סביר ונוח לכל כיס, ובלי הרבה ארגונים ותכנונים מראש. חשוב לנו שילדי יום ההולדת יהנו מהיו המיוחד שלהם ובוודאי גם החברים שלהם. מתנפחים זאת פעילות שבה כולם יכולים להינות ןלקפוץ ביחד.

בעננים היא חברה המרכזת מלא הפעלות ואטרקציות שוות לימי הולדת ולאירועי ילדים, היא מציעה מגוון הזמנות לימי הולדת, שישדרגו כל אירוע ויספקו המון שעות של כיף והנאה. אתם אומרים לנו מה אתם רוצים ואנחנו דואגים להתאים לכם את האטרקציות בתקציב שלכם. 

מתנפחים ליום הולדת

הזמנות ליום הולדת אצלנו כוללות מתנפחים מגניבים להשכרה. כל מתנפח הוא חוויה בפני עצמו וכולל כמה חלקים, מגלשה, מנהרה ואפילו יש כאלו עם בריכת כדורים.

כל מתנפח הוא סיפור- טירה קסומה, רכבת עם בריכת כדורים ועם הדמיון המפותח של הילדים- כל מתנפח יהפוך למקום גדוש סיפורים והרפתקאות.

אזהרה: יהיה קשה להוציא את הילדים מהמתנפחים, הם פשוט לא ירצו ללכת הביתה 

השכררת מתנפחים ליום הולת

ניתן להשכיר מתנפח אחד או כמה ,בהתאם לגודל הפעילות, לכמות הילדים ולשטח הפנוי.

כל מתנפח קל מאוד לתפעול וכמובן תקבלו מאיתנו הנחיות והסברים בהקשר לתפעול. נוכל להעמיד לרשותכם מפעיל/ה בעת הצורך, אבל כמעט ואין צורך.

הזמנות לימי הולדת כוללת גם גנראטורים לימי הולדת וערכת בועות סבון ענקיות, השכרת שולחנות משחק, פינת יצירה ושפע של הפעלות לכל הגילאים כדי לצבוע את האירוע בהמון צבעים ואוירה קופצת ושמחה. כמו כן מכונות סוכר. פופקורן, דוכן נקניקיות ועוד.

לא צריך לתכנן חצי שנה מראש. פעילות לימי הולדת לא חייבות להיות יקרות להפליא ולדרוש תכנון מוקדם ימים מראש. תוך 24 שעות חברת בעננים תעמיד לרשותכם את הזמנות לימי הולדת שלכם.

הכנת המתנפחים לאירוע לוקחת רבע שעה בסך הכול לפני האירוע. המתנפחים עצמם, אגב מתנפחים תוך דקה אחת בלבד.נגיש בכל מקום. ההזמנות שלכם לימי הולדת יסופקו תוך 24 שעות מרגש שביקשתם. תוכלו להרים הפקת ענק ברגע אחד ובקלות ופשטות.

את המתנפחים ושאר הציוד ניתן לנייד בכל רכב רגיל, ובמידת הצורך, נוכל להסיע אליכם את ההזמנות למקום האירוע.

יום הולדת מגיעה פעם בשנה, וזו ההזדמנות להפקת ענק מרשימה, שאתם יודעים שלקחה לכם בסך הכול רבע שעה כולל הכנה ומחיר זול, אבל כל האורחים והילדים רואים הפקת ענק מרשימה וצבעונית, ותהיו בטוחים שזו יומולדת שלא תשכח גם שנים רבות אחרי.

להזמנות ליום הולדת הכנסו להשכרת מתנפחים או חבילות ומוצרים. לבירורים והזמנות חייגו ישירות: 053-3030147 או השאירו פרטים בדף צור קשר.