השכרת מתנפחים בזול

מתנפחים להשכרה בזול

למשה 053-3030147

השכרת מתנפחים בזול למסיבת יום הולדת, יום כיף משפחתי, יום מעניין בקייטנה השכונתית – לכל אלה ולעוד הזדמנויות מגוונות מתאים מאד להביא מתנפחים מעניינים וצבעוניים, אשר יגרמו לילדים להנאה גדולה במיוחד. "בעננים" מציעה לכם השכרת מתנפחים בזול, עם שירות מלא ומהיר, כך שתוך 24 שעות תוכלו ליצור יום כיף לילדים, במחירים נוחים במיוחד. 

השכרת מתנפח לאירוע שלכם עונה על הצורך של פעילות כיפית, שנמשכת לאורך זמן (הילדים יכולים לקפוץ שעות בלי הפסקה) ובעלות שמתאימה לכל כיס. 

השכרת מתנפח בזול לכל אירוע

השכרת מתנפחים היא הפתרון המושלם עבור מסיבות ואירועים של ילדים. בין אם אתם עורכים יום הולדת, קייטנה, יום כיף משפחתי או כל אירוע אחר שמשתתפים בו ילדים, השכרה של מתנפחים קטנים וגדולים תגרום לכל הילדים להנאה רבה במיוחד. 

בניגוד למה שמרבית האנשים חושבים, אין צורך באולם גדול או בחצר ענקית כדי להניח בהם מתנפחים. "בעננים" מציעה לכם מגוון מתנפחים בגדלים שונים, גם כאלה שנכנסים לסלון של דירה פרטית! כמובן, ככל שהמתנפחים גדולים יותר, כך יוכלו יותר ילדים לקפוץ במקביל, אולם גם מתנפחים קטנים יספיקו למשחק של קבוצת ילדים קטנה. אם יש לכם חצר, תוכלו לשכור 2 או 3 מתנפחים וליהנות גם ממגוון הצבעים והצורות וגם מתעסוקה לכל הילדים במקביל.

השכרת מתנפחי מים בזול

בקיץ ישנה גם האופציה להשכיר מתנפחי מים, מגלשות לכל הגילאים. זוהי אטרקציה הכי טובה שיש לקיץ באירוע פרטי. בעלות זולה אתם נותנים לילדים חוויה של פארק מים. 

מתנפל גדול וצבעוני שנמצא באירוע הוא מרכז העניינים וכל הילדים נהנים ממנו. האמת, מעולם לא הכרנו ילד או ילדה שלא אוהבים מתנפחים. בשביל כזאת תמורה ההשקעה הכספית היא מינימלית ושווה את זה. 

השכרת מתנפחים בזול בבעננים

אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם. "בעננים" מציעה מתקנים מתנפחים, בעלות נמוכה באופן משמעותי מן המחירים הסטנדרטיים הקיימים בשוק. איך זה ייתכן? ובכן המחיר הזול אינו בא על חשבון האיכות של המתנפחים או הגודל שלהם! השכרת מתנפחים בזול של "בעננים" מתאפשרת בעיקר בשל העובדה שאנו משכירים לכם מתנפחים בלבד – ללא מפעיל. אתם תהיו אחראים לבדכם על ההפעלה של המתנפחים ועל השמירה על הילדים – כמובן לאחר הדרכה מדויקת מאיתנו. בזכות ההפעלה העצמית שלכם, אנו יכולים לחסוך לכם את העלות של המפעיל, ולהעניק לכם מתקנים מתנפחים בזול. כמובן, חשוב מאד לשמור על הבטיחות של הילדים במהלך הפעילות – לא לעלות למתנפחים עם נעליים או משחקים, לא לקפוץ מהם ישירות לרצפה, וכדומה. אם תפעלו כראוי, מתנפחים של "בעננים" יעשו לכם אירוע מושלם! 

מחפשים השכרת מתנפחים בזול? אחנו הכתובת. לצפיה במוצרים הכנסו לחבילות ומוצרים או להשכרת מתנפחים. ניתן להשאיר פרטים בדף צור קשר או התקשרו ישירות למספר: 053-3030147