השכרת מתנפחים דורשת קודם כל החלטה מה התאריך הרצוי של היום הולדת או האירוע.

  1. מסתכלים באתר ובוחרים את המוצר הנידרש. האתר בנוי כמו קטלוג עם תמונות וכל מידע רלוונטי אחר שיכול לסייע לך בבחירת המוצר שיעשה לך את האירוע כמו: גודל, גילאי הילדים, מחירים ועוד.
  2. מתקשרים אל מרכז ההזמנות לבירור כל שאלה נוספת ובדיקה עם המוצר פנוי לתאריך הרצוי.
  3. מזמינים ומשריינים את המוצרים לתאריך האירוע. שיריון המוצרים כולל העברת מקדמה של רבע מהסכום. אפשרויות לתשלום:  מזומן. ביט או פייבוקס ביום האירוע או ביום האיסוף. השכרת מתנפחים במרכז ושאר המוצרים אנו מתחייבים לספק לך את המוצר בתאריך הנקוב ולא לספקו לאחר ואתם מתחייבים להגיע או לאסוף את המוצר.
  4. אנו שולחים לך בהודעה לנייד את הכתובת לאיסוף כולל שעות לאיסוף.
  5. מתקשרים לפני ההגעה כדי שנוכל להכין לך את המוצרים שלך ולחסוך לך זמן.
  6. מגיעים ואוספים את המוצרים ומקבלים כל הדרכה רלוונטית. בשלב זה מתבצע התשלום. 
  7. מכינים את האירוע במקום ונהנים - מזל טוב!!

מדיניות ביטולים

  • כדי לדחות את האירוע לתאריך אחר נדרש ליצור איתנו קשר ולקבל אישור בכתב (וואטסטאפ זה בסדר).
  • במידה והלקוח מבטל את האירוע מכל סיבה שהיא סכום המקדמה לא יוחזר. ניתנת האופציה תדחות את האירוע לתאריך מוסכם חדש ולהשתמש במקדמה לזיכוי עתידי לאותה השנה (הזיכוי תקף לעד 31/12 של אותה שנה). 
  • במידה ולקוח מבטל באותו היום או לא מגיע לאסוף את הציוד שהושכר לו הוא יחוייב במלוא הסכום.
  • יוצא מין הכלל הוא ביטול עקב גשם בחורף ומניעה של התקיימות האירוע. במקרה זה האירוע ייבוטל ללא דמי ביטול (כאשר ניתנה הודעה בכתב מראש).
  • האירוע מבוטל כאשר ניתנה הודעה בכתב מראש (הכי נוח להודיע בהודעה לנייד 053-3030147) כדי שתהיה ראיה שהאירוע אכן בוטל ללא צל של ספק. 

התשלום באתר מתייחס לאיסוף עצמי של הלקוח ולא כולל מע"מ. כמובן שיש אפשרות להובלה והפעלה במידת הצורך למקום האירוע בתוספת תשלום ולפי זמינות המוביל. 

השכרת מתנפחים דורשת מהלקוח להיות אחראי להחזרת הציוד בשלמותו ובצורה נקייה.