מתנפחים להשכרה במרכז

מתקנים מתנפחים להשכרה במרכז

למשה 053-3030147 

ילדים בכל הגילאים נהנים לקפוץ, להשתולל ולפרוק אנרגיות באמצעות מתנפחים. מתנפחים להשכרה במרכז הם דרך נפלאה ליצור אירוע מיוחד ומהנה לילדים בכל גיל, בנים ובנות, מגילאים צעירים מאד ועד בני נוער. בעננים מציעה לכם מתקנים יבשים או עם מים עם מגוון סוגי אטרקציות נלוות, והכול במחירים נוחים במיוחד!

מתנפחים להשכרה במרכז - עוד נתונים

 כדי להפוך מפגש חברתי של ילדים לאירוע מהנה במיוחד עבור הילדים. בכל גיל, ילדים נהנים מן המתקנים המהנים הללו, ויכולים לבלות בהם שעות רבות. ילדים צעירים מאד, כבר מגיל שנה או שנתיים, נהנים מן המתנפחים הפשוטים, אשר מאפשרים להם פשוט לקפוץ, להתגלגל וליהנות. המתנפחים שלנו כוללים גם מתנפחי מים לכל הגילאים. 

ככל שהילדים גדלים, כך הם מעדיפים מתנפחים מורכבים ומעניינים יותר. בגילאי הביניים, 8-9 בערך, ילדים מעדיפים מתנפחים שמותירים להם מרחב לדמיון, מתנפחים בעלי צורות מעניינות וסיפורים מרתקים. בגילאים גדולים ואפילו בגיל הנעורים, ישנה העדפה ברורה למתנפחים אתגריים יותר, כמו קירות טיפוס, מגלשות מים וכדומה, אשר יוצרים הנאה מרובה, אתגר ואטרקציה בקרב הילדים. המתנפחים צריכים, אם כן, להיות מותאמים לילדים שעבורם שוכרים אותם, כדי שכל הילדים המשתתפים יוכלו ליהנות באופן מלא מן המתקנים המתנפחים.

בדרך כלל ילדים בגילאים שנתיים ועד שבע מעדיפים מתנפחים על פני כל הפעלה. כך שזו האופציה המועדפת בכל מקרה. שלא כמו בהפעלות למתנפחים בגילאים אלו יש יתרון חשוב, היתרון הוא שכל הילדים אוהבים אותם ורוצים לקחת חלק בפעילות וכך בעצם כולם נהנים. אף הורה לא רוצה להגיע ליום ההולדת של חבר בגן ולמצוא את הילד שלו מסתובב משועמם ומחפש תעסוקה מה לעשות. 

לכן מתנפחים ליום הולדת עד גיל שבע הם הימור בטוח, ועל סמך הנסיון שלנו במאות אירועים זה תמיד מוצלח. בכל מקרה לילדים בגילאי ארבע ומטה אין טעם להזמין הפעלה כי זה לרוב ההפעלה מעל הראש שלהם וקשה להחזיק אותם מרותקים ומתעניינים במשך יותר ממספר דקות. להורה חשוב לזכור שכהילד נהנה הוא לא מגיע להציק להורה ולאמא או האבא יש שקט ופנאי להסתובב, לדבר להכיר חברים חדשים. בסופו של דבר זה גם חלק בהאירוע. 

מתנפחים להשכרה במרכז, המתנפחים שלנו

חברת בעננים מציעה לכם מתקנים מתנפחים בכל הגדלים ומכל הסוגים. המתנפחים של בעננים מתאימים לכל סוגי האירועים ולכל סוגי הילדים. תוכלו למצוא מתנפחים קטנים מאד, אשר מתאימים למספר קטן של ילדים, ולעומתם מתנפחים גדולים במיוחד. אשר מתאימים לאירועים עם ילדים רבים מאד. אנו מציעים חבילות של מתנפחים ואטרקציות נוספות שיכולות לעניין אותך. 

בעננים מציעה לכם מתנפחים בגבהים משתנים, כמו מתנפחים קטנים ונמוכים במיוחד אשר מתאימים לפעוטות, ולעומתם מתנפחים גדולים ומורכבים אשר מתאימים לילדים גדולים ולבני נוער. כאשר אתם עורכים אירוע לילדים, מתנפחים להשכרה של בעננים הם הפתרון המושלם עבורכם, פתרון שייצור אטרקציה מושלמת לאירוע מבלי שיהיה צורך בפעילות נוספת. וכמובן, את כל אלה מציעה לכם בעננים במחירים נוחים במיוחד, השווים לכל כיס. 

כל המוצרים באתר חדשים ומטופלים על בסיס שבועי מבחינת ניקיון ואסטטיקה. אנו מקפידים שהמתנפחים בדיוק כפי שהם נראים בתמונות באתר, זה אומר למשל שהם בלי חורים, חזקים, והצבע שלהם בוהק וססגוני כמו בתמונות. אנו מקפידים עם הכללים של השמירה עליהם עם כל לקוח ברמה של לא עולים על המתנפחים אם שום מזון כמו פיצות, סוכריות או ממתקים כולל שתייה מתוקה. עולים בלי נעליים ובלי שום משחקים כמו למשל בובות בברבי, מכוניות פלסטיק או כל משחק קשיח אחר. בצורה זו המתנפחים נשמרים חזקים ואיכותיים. 

אנו עובדים על רמת שירות אישית כמו למשל: אנו זמינים בנייד בכל שעות השבוע כולל שישי שבת וחג ועד השעות הקטנות בלילה. נתקעת ואתה צריך מתנפח למחר - אנו הכתובת לחיפוש שלך. אנו פתוחים בנוסף כל ימות השנה גם בחגים ושבתות כולל שישי בערב וכולל בתקופת החורף. הכי נוח כמובן זה להרים טלפון ופשוט לשאול ואנו כבר נכוון אתכם למקום הנכון באתר. אפשר גם להשאיר הודעה בדף צור קשר ונחזור אליכם במיידי. 

מחפשים מתנפחים ליום הולדת בואו ל"בעננים" ותיהנו ממתנפחים ייחודיים שלא הכרתם ובמחירים מפתים.

למתנפחים להשכרה במרכז התקשרו 053-3030147 או השאירו פרטים בדף צור קשר ונחזור אילכם בהקדם.