מתקנים מתנפחים

מתקנים מתנפחים להפקות בתי ספר וימי הולדת

למשה 053-3030147

מתקנים מתנפחים מהווים אטרקציה נפלאה לאירועים שונים של ילדים, החל ממסיבות יום הולדת ועד לקייטנות ומחנות. חברת בעננים משכירה לכם מתקנים מתנפחים מכל הסוגים, לכל גיל ולכל כמות ילדים.

מתקנים מתנפחים

מתקנים מתנפחים, ומתקנים מתנפחי מים כשמם כן הם, מתקנים ייחודיים שמהווים מתקן קפיצה ואתגר, ממולאים באוויר אשר מאפשר לילדים לקפוץ עליהם בהנאה ובבטחה. מתקנים מתנפחים אהובים מאד על ילדים בכל גיל, בעיקר מכיוון שהם מאפשרים להם לקפוץ, לפרוק אנרגיות, להשתולל וליהנות הנאה מלאה ומושלמת. מתקנים מתנפחים מהווים אטרקציה נהדרת לכל סוגי האירועים לילדים. 

אם אתם עורכים קייטנה לילדים בחופש הגדול, אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת לאחד מילדי הגן או שאתם עורכים סתם כך יום של כיף לילדים – מתקנים מתנפחים הם הבחירה הטובה ביותר, אשר מעניקה לילדים המשתתפים כמה שעות של הנאה לא מבוטלת. חברת בעננים מציעה לכם מגוון רחב במיוחד של מתקנים מתנפחים בכל הגדלים, הצבעים והסוגים, והכול במחירים נוחים במיוחד, השווים לכל נפש. 

השכרת מתקנים מתנפחים והתפעול שלהם

כאשר אתם שוכרים מתקנים מתנפחים מאיתנו, תוכלו להחליט אם ברצונכם להפעיל את המתקנים בעצמכם, או לשכור יחד עם המתנפחים גם מפעיל, אשר יוביל לאירוע וידאג לנפח את המתקנים, לשמור על הילדים במהלך הפעילות וכדומה. כך או כך, חשוב לוודא שהילדים נשמעים להוראות ושומרים על הבטיחות שלהם עצמם, על מנת למנוע, חלילה, אסון שנובע משימוש לא נכון במתקנים מתנפחים. 

נמנה כאן מספר כללי בטיחות חשובים: אין לעלות על מתקנים מתנפחים עם נעליים, מחדד לפגיעה או פציעה של ילדים, וכן מחשש לפגיעה במתנפחים עצמם. מאותה הסיבה, אין להעלות חפצים או משחקים מכל סוג למתקנים מתנפחים. חשוב מאד להרחיק את הילדים מן המתקנים המתנפחים כל עוד הם בתהליכי ניפוח, ולא להרשות לילדים לעלות על המתקנים עד שהמתקנים מנופחים כל צורכם, על מנת למנוע נפילות ואסונות אחרים. בואו ליהנות עם מתקנים מתנפחים של בעננים, וליצור אירוע מושלם לילדים.

היכנסו לחבילות ומוצרים והתרשמו מהמבצעים שלנו. לבירורים התקשרו 053-3030147 או השאירו פרטים בדף הצור קשר.

רוצים לשכור מתקנים מתנפחים לאירוע? בואו ליהנות ממגוון המתנפחים הענק של בעננים, ומן המחירים הנוחים שיעבירו לכם את האירוע בקלות!