השכרת מתנפחים במרכז

השכרת מתנפחים במרכז בתל אביב, רמת, גן, גבעתיים והסביבה

למשה 053-3030147

למחפשים פעילות שמחה וצבעונית ליום ההולדת של הילד או הילדה, למחפשים פעילות שמחה, מלאה בצבעים, ויצירתית למסיבת סיום. היום, יום הולדת לילדים הפך להיות מסיבה מאורגנת היטב שיש לתכנן מראש - ממש הפקה קטנה. מזמינים ליצן או מפעילה שעושה הפעלת הישרדות, הפעלת אבירים ונסיכות, קוסם, מאפרות ילדים עם קעקועי ילדים ואיפור פנים. כל אלה פעילויות בעלות יקרה.

בעננים הכניסה סטנדרדט חדש שבו לכל ילד מגיע מסיבת יום הולדת מיוחדת מבלי לשלם עליה ביוקר ולהתארגן חודשים מראש. החלטנו לפשט את הכל בשבילך אמא ואבא יקרים. השכרת מתנפחים במרכז היא בדיוק הפיתרון שחיפשתם. השכרת מתנפחים במרכז היא פעילות צבעונית שמלאה בצחוק, שמחה ואנרגיות גבוהות.

לצפייה בכל מתנפחים שלנו היכנסו להשכרת מתנפחים או השכרת מתנפחי מים. כמו כן יש לנו כמה מבצעים חמים בחבילות ומבצעים.

התגובות שאנו מקבלים הן "הילדים לא ירדו מהמתנפח", "הילדים לא רצו ללכת הביתה", "הם לא הפסיקו לקפוץ!". 

להזמנה לחצו כאן

השכרת מתנפחים במרכז - להשתולל בצורה בטוחה

בין אם אתם מחפשים פעילות לגן, לקייטנה, מסיבת סיום, או הפעלה לאירוע המתרחש בפארק, השכרת מתנפחים מתאימה לבית פרטי בחצר או בסלון כמו גם לגן ולמקום פתוח. זוהי פעילות בטוחה לחלוטין עבור הילדים, וכמובן שכל המתקנים מאושרים לפי תו תקן ישראלי לשימוש הילדים. 

המתקנים עצמם הם כר להוצאת כל המרץ של הילדים, זה המקום (בה' הידיעה) שבו כל ילד יוכל לקפוץ ולהשתולל בביטחה. למתנפחים יש היבט התפתחותי נוסף - בכך שהילדים קופצים הם מחזקים את שרירי הרגליים ומגבירים את היציבות שלהם בעמידה ושיווי משקל.

בעננים יכולה להעמיד לרשותכם מגוון של מתנפחים במרכז, כך שכל ילד יוכל להחליף בין מתקן למתקן וליהנות מהגיוון, אם תרצו, בעננים תוכל להעמיד לרשותכם גם מפעיל/ה לפעילות המתנפחים, אך באמת שאין צורך - השכרת מתנפחים במרכז היא פעילות מלאה, עשירה בפני עצמה וקלה מאוד לתפעול.

השכרת מתנפחים במרכז בתוך דקה

כל ההתקנה לוקחת בסך הכל שבע דקות למתקן ועוד דקה כדי לניפוח המתקנים. רצוי להתארגן למסיבה חצי שעה לפני, למקם את המנפחים בהתאמה לשולחנות האוכל ושאר הפעילויות ולנפח את כולם חמש דקות לפני שהאורחים מגיעים, כך שהילדים יגיעו למקום הפעילות כשהוא מוכן לקראתם.

אין צורך להתארגן ולתאם חודשים מראש ליצנים ומפעילים, תוך 24 שעות חברת בעננים מעמידה לרשותכם אירוע שבו כל הילדים נהנים , את המתנפחים ניתן להוביל בקלות בתא מטען של הרכב הפרטי שלכם, בקלות ובפשטות, כך שאתם לא צריכים לדאוג לשינוע מסובך.

בעננים מציעה לכם מתנפחים לפעילות שמחה וצבעונית, בלי מאמץ רב ובלי ארגון והכנות מוקדמות לפני. מתקנים מתנפחים זוהי פעילות בטוחה שתמיד מצליחה, במקום לחשוש אם הילד יפחד מהליצן או שהתור למאפרת יהיה ארוך מדי - לכו על בטוח ובחרו פעילות המתאימה לכל הילדים. מתנפחים להשכרה מתאימים לכל אירוע וכתוספת לאירוע, וצובעת את הפעילות בהמון צבע, הנאה וצחוק. יש לנו מוצרים נוספים שיכולים לעניין אתכם כמו מכונת סוכר, דוכן נקניקיות, ג'ימבורי לקטנים, שולחנות משחק הוקי וכדורגל.

להשכרת מתנפחים במרכז אפשר ליצור קשר כאן או בנייד ישירות: 052-5688618 / 053-3030147