מתנפחים להשכרה במרכז - המלצות

השכרת מתנפחים במרכז הכי טובים שיש

למשה 053-3030147

אספנו במאמר זה כמה סיפורי הצלחה של הורים וגננות שהשכירו את המוצרים שלנו וממש נהנו. 

מתנפחים להשכרה במרכז - דנה מקריית אונו

השכרתי שני מתנפחים (הטירה הקסומה ומתנפח רכבת) ומכונת סוכר, וזה היה הרבה יותר זול מלהביא מפעיל. בעלי תפעל את המכונת סוכר בקלות והילדים עמדו בתור לקבל את מקל הסוכר שלהם. הילדים מאוד נהנו וקבלתי אפילו צ'ופר ערכה קטנה ליצירת בועות סבון ענקיות. אני מאוד מרוצה מהשירות, היה אדיב. והמוצרים ממש אחלה.

השכרת מתנפחים - שרון פנחס מרמת גן

למשה מבעננים תודה רבה מעומק הלב על מתנפחים באיכות גבוה מאוד. הילדים נהנו ולא רצו לרדת מהמתנפחים, ורצו להמשיך לעוד שעות. היה פשוט תענוג...

ממליצה בחום ובכייף ונפגש גם בשנה הבאה. תודה רבה.

השכרת מתנפח מים - רותם מהרצליה

הזמנתי מתנפח מים בצורת כריש והילדה שלי פשוט לא הפסיקה לשחק, היא כל כך נהנתה שאני רוצה לשריין את המתנפח מים לעוד יומיים. תוכל לכתוב לי באיזה תאריכים הוא פנוי ואני אשריין מראש?  למרות שהמתנפח היה באיסוף עצמי משה בא עד אליי ואסף את המתנפח ישר מהבית. השירות אדיב ואישי. אין ספק - השכרת מתנפח מים לחופשת הקיץ עושה את העבודה.

בועות סבון ענקיות - ארינה מקרית אונו

משה, רציתי להודות לך על האירוע שהיה אתמול. ערכת בועות סבון ענקיות שלקחתי היתה פשוט להיט. הילדים ממש נתפסו על זה, וכמו שאמרת גם המבוגרים התחילו לשחק ולא הפסיקו, זה ממש עשה לנו את האירוע. אז תודה רבה לך על השירות ועל המוצר עצמו ונתראה באירוע הבא.

השכרת מתנפחי מים במרכז

השכרת מתנפחי מים - רון ממרכז מרשל לילדים עם מוגבלויות קלות בתל אביב

משה, נהנתי מאוד לעבוד איתך, במיוחד מהשירות האדיב ומהאכפתיות. כל האירוע עבד מצויין וכולם היו מרוצים. בתור הגיזבר במרכז מרשל אני נפגש עם הרבה מפעילים למינהם ורמת שירות כזאת כבר הרבה זמן לא ראיתי. אנו ללא ספק נפגש באירוע הבא עוד לפני הקיץ בשנה הבאה.

תודה רבה.

השכרת בועות סבון ענקיות - אביגייל מהרצליה

עשיתי אירוע בת מיצוה לבת שלי במתחם המרינה בהרצליה פיתוח ביום שישי בסוף הקיץ, והזמנתי את משה להפעלת בועות סבון ענקיות במתחם המסעדה, ואני ממש מרוצה מהאטרקציה שהיתה. הילדים הגיעו עם ההורים ולפני שנכנסו הם התחילו ליצור בועות סבון ענקיות וההורים הצתרפו אילהם ולמרות שהארוחה התארחה מעט כולם נשארו ועדיין המשיכו לשחק עם הבועות, יש משהו יפה בלראות אבא בן 40 משחק בבועות סבון  ענקיות יחד עם בנו - פשוט מרגש.

אני עושה מסיבה נוספת ליום הולדת של ילדי בן השש ואני אשמח שתגיע שוב להפעלה של בועות סבון ענקיות.

ממש מוערך !!

השכרת מתנפחים במרכז - איילת בתל אביב

האירוע שלנו היה בפארק ליד מתחם התחנה בתל אביב בשבת בבוקר צהריים. הזמנו שני מתנפחים ( משולב וטירת נסיכות) והפעלת בועות סבון ענקיות ומכונת סוכר. השירות היה מהמם. המתנפחים וההפעלה היו מופלאים והכל דפק כמו שעון. עזרת לנו אפילו בדברים שבכלל לא קשורים אליך - אתה אדם מקסים. ממש ממש תודה.

לכל האטרקציות שלנו ליחצו על דף הבית.