טיפים איך לארגן יום הולדת

איך לארגן יום הולדת ולהישאר שפוי?

למשה 053-3030147

ארגון יום הולדת בהחלט יכול להפוך להפקה לא פשוטה בכלל, בלשון המעטה. יש המון שיקולים שמעורבים בכך ולפעמים קשה מאד לדעת מאיפה להתחיל.

טיפים לארגון יום הולדת שיעשה לכם קצת סדר בבלאגן:

קודם להירגע, לקחת אוויר. אתם לא האחרונים ולא הראשונים לארגן יום הולדת. נכון שהארגון כרוך בזמן והשקעה אבל להילחץ מכל העניין ממש לא יעזור. צריך לזכור שזהו אירוע עם התחלה, אמצע וסוף.

יש לדאוג לארגן את יום ההולדת מספיק זמן מראש. אנחנו ממליצים לפחות 3 שבועות מראש על מנת להימנע מהלחץ, להספיק בנחת את כל המשימות ולהשאיר זמן בסוף למה שנקרא "התקלות" או דברים אחרונים ששכחנו לחשוב עליהם...

מניסיוננו האישי, ראינו שכשמוציאים את ילד או ילדת יום ההולדת מתכנון המסיבה שלהם הילדים נוטים לא לשתף פעולה כי הם לא מוכנים למה שהולך לקרות. כדאי ורצוי מאד להיכנס לתקשורת עם הילדים: איך הם רוצים לחגוג? איפה? עם מי? בדרך כלל הם יודעים טוב מאד מה הם רוצים!

לפעמים יש רצון להיות מאד מקוריים בארגון יום ההולדת. אם יש לכם רעיון יצירתי לכו עם זה, אבל לא לשכוח שמה שחשוב זאת ההנאה של ילד או ילדת יום ההולדת וחבריהם. תדאגו שהיצירתיות לא תבוא על חשבון ההנאה. אולי מנקודת המבט שלנו זה נראה כמו "עוד מסיבת יום הולדת שחוזרת על עצמה" אבל בשביל הילדים זהו השיא של הכיף.

אטרקציות ליום הולדת

ברגע שהחלטתם על תוכן ההפעלה שימו לב שהמיקום עונה על הצרכים שלו ולהפך, אם החלטתם על מיקום ודאו שהאטרקציה מתאימה אליו. למשל, אם בחרתם ללכת על הכיוון של השכרת מתנפחים שימו לב שיש מספיק מרחב, איזור שהמתנפחים יכולים לעמוד בלי להצטופף, שיש חיבורי חשמל או גנרטור זמין.

כשאתם מזמינים הפעלה ליום הולדת או אטרקציה דברו עם הספק וספרו לו על כל שעל ליבכם. אל תצפו מהספק להבין אתכם ולחשוב שהוא בדיוק בראש שלכם מבלי שתסבירו לו ותעשו תיאום ציפיות כמו למשל: מתי תהיה הפסקת אוכל? מה יהיו גילאי הילדים ביום ההולדת?  האם ילד או ילדת יום ההולדת ביישנים או אוהבים את מלוא הפוקוס עליהם? כל דבר שתגידו יעזור לספק שלכם לתת את השירות הטוב ביותר.

כשמארגנים יום הולדת הדרך הטובה ביותר לחסוך לעצמכם כאבי ראש מיותרים זה לארגן בצורה טובה את רשימת המוזמנים שלכם. האם אתם מזמינים את כל הגן או את כל הכתה? אולי אפילו את כל השכבה? האם זה כולל ילדים של חברים? את כל המשפחה המורחבת? מהר מאד המסיבה יכולה לגדול פי שתיים ואתם צריכים להיות ערוכים לכך. המלצה מאד חמה מאיתנו היא להזמין את כל הילדים מהגן או מהכתה, אם למשל החלטתם לעשות יום הולדת בנות או בנים לחוד אז להזמין את כל הבנים או את כל הבנות. יום הולדת זה זמן מצויין לגיבוש הילדים.

אפשר ליצור רשימת תפוצה בוואטסאפ של כל המוזמנים וליצור טבלה מסודרת שבה תסמנו כל מי שמגיע. זה יתן לכם תמונה רחבה וברורה של המוזמנים שלכם. רצוי גם לעשות אישור שני כי לפעמים אנשים משנים את התכניות שלהם ברגע האחרון או שהם שוכחים וזה מזכיר להם כמה אתם רוצים שהם יגיעו.

כאשר מגיע היום הגדול תשאפו לשלמות אבל אל תצפו שהכל יהיה מתוקתק בדיוק כמו שאתם רוצים. מסיבה זה דבר כיף וחלק מהכיף זה שיש בה אויר לנשימה, פשוט להינות מהביחד. כשאנחנו, ההורים, לחוצים הילדים שלנו ממש מרגישים את זה וקשה להם להינות ולהירגע.

אלה הם הטיפים החשובים והעיקריים לארגון יום הולדת. אם יש לכם עוד שאלה או שאתם צריכים התייעצות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, חשוב לנו שתיהנו מהחוויה של ארגון יום ההולדת ואנחנו בהחלט יכולים לעזור.

אנחנו בבעננים משלבים אטרקציות ותוכן לימי הולדת, יש לנו ידע וניסיון עם מה שאתם צריכים לעבור, אכפת וחשוב לנו שיהיה לכם אירוע מוצלח ותהנו ממנו כולל מהארגון שלו.

נשמח מאד לדעת מה דעתך על מה שקראת?  איך עוד אנחנו יכולים לעזור לך לארגן את יום ההולדת הכי כיפית שיש?

אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו לכל התייעצות ושאלה:

052-5688618  גילי

053-3030147 משה