מתנפחים לברית

השכרת מתנפחים לברית ובריתה

למשה 053-3030147

מזל טוב להולדת הבן או הבת. אין אושר יותר גדול מזה. עכשיו בתוך כל האושר והשמחה וההתרגשות הגדולה יש ברית לתכנן. קבעתם תאריך ושעה ויש לכם כבר מקום, זה הזמן לחשוב על פעילות לילדים.

השכרת מתנפחים לברית וכל מה שצריך לדעת

  1. טווח הגילאים יהיה רחב, ולכן זה לא תמיד פשוט למצוא פעילות שמתאימה לכל הילדים ושבאמת תעסיק את כולם.
  2. ברית או בריתה הם בדרך כלל אירוע של שלוש שעות. אין המון פעילויות שמכסות את כל השלוש שעות. הפעלה טובה היא בין שעה וחצי לשעתיים.
  3. הילדים שיהיו בברית מגיעים עם ההורים. הם לא מגיעים להפעלה במסגרת כיתתית או קבוצתית, ולכן הם לא תמיד מגובשים ולפעמים זה לא פשוט לגרום להם לשתף פעולה.

הפתרון הכי נכון, הכי פרקטי, הפתרון שמעסיק הכי טוב את הילדים בצורה הכי כיפית היא מתנפחים לברית ולבריתה. זה נותן מענה מצוין לכל הצרכים הנדרשים, ראש שקט ונחת שאתם יודעים שהילדים נהנים באירוע שלכם. למבחר המתנפחים לברית הכנסו כאן.

היתרונות במתנפח לברית

  • מתנפחים לברית יעסיקו את כל הילדים לכל זמן האירוע. אפשר לכבות ולהדליק אותו בשניות ובזכות זה לשלוט במהלך האירוע (בזמן האוכל למשל או בזמן הברכות אפשר לכבות את המתנפח ולאחר מכן להדליק אותו שוב).

  • מתנפחים היא פעילות מצוינת לטווח רחב של גילאים. ילדים אוהבים לקפוץ ולהשתולל בכל גיל. השכרת מתנפחים לברית תתאים לגיל הרך וגם לגילאים הגדולים יותר.
  • מתנפח הוא מוצר גדול ויפה, הוא צבעוני מאוד ותופס את עיני הילדים. אין ספק שהוא משדרג כל אירוע מבחינת נראות.
  • גם להורים מגיע ליהנות. כאשר לילד משעמם באירוע הוא חסר סבלנות וזאת חוויה לא נעימה להורה. במקרה כזה ההורה צריך לדאוג איך להפעיל את הילד או הילדה וזה לא מצב שאנחנו מעוניינים בו. כאשר ישנו מתנפח בברית ההורה פנוי ליהנות מהאירוע.

  • כל ילד אוהב סגנון אחר של הפעלה, לא כל הילדים מתחברים לאותה פעילות. מניסיון שלנו מתנפחים לברית או בריתה היא פעילות שכל הילדים אוהבים ויכולים להתחבר אליה.

השכרת מתנפחים לברית ובריתה הם עסק מאוד נח. אתם לא צריכים להתעסק בשום דבר. אנחנו מגיעים אליכם עם המתנפחים שאתם בחרתם (אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ), אנחנו דואגים להובלה והתקנה של המתנפחים.

איך מזמינים מתנפח לברית?

 אתם בוחרים את המתנפח שהכי מוצא חן בעיניכם, כמובן אנחנו נשמח לעזור לכם להתאים אחד לפי צרכי המקום וכמות הילדים המתוכננים להגיע, ופשוט מתאמים אתנו. אנחנו מנוסים בהתאמת מתנפחים שיהיה הכי נכון לכם ולצרכים שלכם. הפרטים החשובים שאנחנו צריכים לדעת הם: תאריך האירוע, מיקום ושעת התחלה.

 אנחנו מגיעים כ-40 לפני תחילת האירוע כדי להרכיב את המתנפח במקום המתאים. ישנה גם אפשרות למפעיל אחראי שישמור במהלך כל האירוע ויסיר כל דאגה מלבכם וייתן לכם ליהנות בראש שקט.

מתנפחים לברית משתלב מצוין עם עוד מגוון של פעילויות במידה ואתם מעוניינים להרחיב את הפעילות כמו למשל: ערכת בועות סבון ענקיות, ג'ימבורי, עמדת איפור ומתקנים אתגריים. לאפשרויות נוספות של השכרת מתנפחים לברית הכנסו כאן.  

לפרטים נוספים אל תהססו להתקשר 053-3030147