בועות סבון ענקיות

בועות סבון לילדים ולכל המשפחה

למשה 053-3030147

מה מוסיף צבע לכל מקום וגורם לילדים לקפוץ בצחוק מתגלגל במטרה לפוצץ אותם? בועות סבון, נכון. רובנו מכירים את ה"שושו בלונים" ואת בועות הסבון הקטנות, שכיף כל כך לרדוף אחריהם ולפוצץ אותן. הן צבעוניות ויפות ומשעשעות כל פעם מחדש. החיסרון שלהן, שהן מתפוצצות מהר מדי והן קטנות מדי. הן מתאימות למשחק של ילד אחד ולא של קבוצת ילדים.

גדלנו והתפתחנו מאז...

הקדמה הגיעה גם לתחום בועות הסבון, אם ניתן לקרוא לזה כך, והיום יש לנו ערכת בועות סבון, המפיצות בקלות המון בועות סבון ענקיות וממלאות את חלל החדר במלא בועות צבעוניות ויפות.

בועות סבון זה תמיד משמח וברגע אחד מוסיף הנאה לכל אירוע. ערכת בועות סבון יוצרת כמות גדולה של בועות סבון שנשארות בחדר, שניתן לשלב בכל משחק ילדים, או להמציא משחק חדש.

אבל חוץ מערכת בועות סבון הרגילה לקטנים...יש היום אפשרות ליצור בועות סבון ממש ענקיות, בגדלים של כדור ובאורך של ארבעה מטרים, ליצור איתם צורות מיוחדות ואפילו להיכנס לתוכן !

בועות סבון לא מורכבות רק ממים ומסבון אלא מחומרים יותר יציבים ,בטוחים לחלוטין לשימוש, ובועות הסבון האלו מגיעות עם כלי להפרחת בועות סבון גדולות. ניתן להפריח בעזרת כלי ההפרחה המיוחד בועות ענק, ליצור נחשי בועות, להקפיץ את הבועות, להיכנס לתוך הבועות וכיד הדמיון הטובה, האפשריות רבות מאוד. 

בועות סבון אטרקציה מבדרת וכיפית לכל אירוע.

 בועות הסבון הממלאים את החדר בבועות סבון יפות וצבעוניות ועד בועות ענק מרשימות שיהיו הפתעה לילדים ולמבוגרים, וחידוש מעניין.

חברת בעננים מספקת ערכת בועות סבון ענקיות, הפעלת בועות סבון ענקיות ותמיסות לבועות סבון גדולות לכל אירוע שתצטרכו. תקבלו מאתנו את כל הנחיות ואפילו רעיונות להפעלות, בכדי שהאירוע שלכם יהיה הכי מפוצץ וצבעוני.

בועות סבון זו אטרקציה פשוטה מאוד לתפעול, מקורית להפליא וחדשה, ולכן היא מושכת מבוגרים וילדים כאחד, ומעניקה לכם המון שעות של צחוק והנאה. יתרון נוסף שהערכה מתאימה לטווח רחב של גילאים. כבר יצא לנו לשמוע תגובות כמו "זה היו הכי מאושר בחיים שלי" וכדומה מילדים שהפריחו איתנו בועות סבון ענקיות

כל אירוע, יום הולדת או יום קייטנה, מסיבת סיום בגן או אירוע מבוגרים שאתם מחפשים כיצד להעסיק את הילדים- בועות סבון בכל הגדלים והצורות ימשכו לא רק את הילדים, אלא גם את המבוגרים שבינינו שאוהבים דברים חדשים ומקוריים.

ניתן להכנס לדף בועות סבון ענקיות ולקבל מידע על החבילה עצמה, למבצעים כנסו לחבילות ומוצרים או לדף הבית.

השאירו פרטים בדף צור קשר ונחזור אילכם עוד היום או התקשרו ישירות למספר: 053-3030147