השכרת גנרטור

השכרת גנרטור לאירוע

למשה 053-3030147

השכרת גנרטור תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. ארגנתם אירוע תחת כיפת השמיים במקום ללא נקודת חשמל ובתכנית האומנותית הכנסתם קריוקי ואולי גם מצגת משפחתית? או סתם חשבתם להמשיך את האירוע עד השעות המאוחרות?

כיפת השמים היא מקום נפלא, אך אינה מספקת חשמל לצערנו. כדי שכל התכנון שלכם לא ירד לטמיון בגלל דבר פעוט כמו חשמל, אפשר פשוט לבצע השכרת גנראטור.

השכרת גנראטור מתאימה לתת מענה לכל מקור חשמל שתצטרכו כאשר אתם בשטח, אם זה טיול או אירוע משפחתי. ולא רק- גם בעבור הפעלות לימי הולדת צריך גנרטורים.

השכרת גנרטור למתקנים מתנפחים

אתם עסוקים ממילא עד מעל הראש, ותיאום עבור מפעיל אירועים, קוסם או ליצן דורש הרבה זמן וטרחה. בנוסף, אתם גם לא בטוחים שהילדים לא יפחדו מהיונים של הקוסם או ייהנו מהבדיחות של הליצן.

לכן תמיד רצוי ללכת על בטוח.

מה ילדים הכי אוהבים? לקפוץ ולהשתולל.

תנו לילדים מקום קסום, טירה או ארמון והם ימציאו שלל סיפורים והרפתקאות ויעסיקו את עצמם שעות ארוכות.השכרת מתקנים מתנפחים היא פיתרון זול ומהיר להפעלת ילדים בכל אירוע, יום הולדת, קייטנה או מסיבת סיום. כל מתקן הוא חוויה בפני עצמו, טירה קסומה או רכבת עם מגלשה ובריכת כדורים, תנו לילדים לקפוץ וליהנות בסביבה בטוחה לחלוטין ותוכלו ליהנות מהמפגש בין כל ההורים .

חוגגים אירוע בקיץ? אין אטרקציה יותר טובה ממתנפח מים. כדי לשים מתנפח מים בפארק יש תורך בגנרטור. להצצה במתנפחי המים שלנו לחצו כאן.

בחברת בעננים תוכלו למצוא אצלנו מגוון של השכרת מתקנים מנפחים והשכרת גנראטור להפעלת המתנפחים.

ליהנות מהטבע עם הנוחות של החשמל

אם בחרתם לארגן טיול שימשך עד הלילה, ואתם צריכים מקור אור מרכזי, או שארגנתם ערב שירה בציבור משפחתי ומצגת מעניינת בפארק ציבורי- תוכלו ליהנות מהיופי של הטבע ביחד עם הנוחות של החשמל ולשכור גנראטור שאליו תחברו את כל מכשירי החשמל.

בצורה כזו לא תהיו כפופים לשעות חזרה או לאורך חיי הסוללה בנייד, ותוכלו ליצור אירוע מרתק ומקורי, המתקיים בטבע עם כל הנוחות שחשמל מספק. אספקה מהירה ומיידית.

לכל הזמנת ימי הולדת שתצטרכו, וגם אם אתם צריכים רק השכרת גנראטור בודד וכל שאר הדברים תדאגו לבד- טלפון אחד ותוך 24 שעות או לפני, חברת בעננים מארגנים לכם את ההזמנה.

בלי לוגיסטיקה ושמירת מקום ביומן חודשים מראש. ביקשתם- קיבלתם.

הכנסו להשכרת גנרטור לפרטים נוספים על הגנרטור עצמו. או למבצעים בחבילות ומבצעים. ניתן להשאיר פרטים בצור קשר ונחזור אילכם עוד היום או התקשרו ישירות 053-3030147