השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים איכותיים במחירים זולים!

למשה 053-3030147

השכרת מתנפחים היא דרך פשוטה ונוחה להעסיק ילדים במשך שעות ארוכות. השכרת מתנפחים יכולה לשמש אתכם לימי כיף משפחתיים או חברתיים, ולהעסיק את הילדים במשך זמן רב ללא דקה אחת של שעמום. אולם התענוג הזה נתפס כיקר. "בעננים" מוכיחה לכם את ההיפך, ומציעה לכם השכרת מתנפחים במחירים זולים במיוחד.

השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים היא פתרון מושלם לכל אירוע, מסיבה או יום כיף לילדים.כל הילדים נהנים ממתנפחים, בכל גיל, כבר מגיל צעיר מאד ניתן לראות פעוטות נהנים מן הקפיצות של המתנפחים. בגילאים גדולים יותר הילדים נהנים מן הצבעוניות של המתנפחים, מהוצאת האנרגיה ומן הצורות המגוונות של המתנפחים שמותירות מרחב לדמיון. אפילו ילדים בוגרים ובני נוער עשויים ליהנות ממתנפחים המותאמים לגילם, כמו מתנפחי טיפוס וכדומה. היכנסו לחבילות ומבצעים ותיראו איזו חבילה מתאימה עבורכם. 

השכרת מתנפחים איכותיים במחירים זולים!

כאשר אתם מחפשים מקום שיאפשר לכם השכרת מתנפחים, "בעננים" הוא המקום עבורכם! "בעננים" הוא המקום היחיד אשר מאפשר לכם השכרת מתנפחים מהיום למחר, והמתנפחים שבחרתם יהיו מוכנים עבורכם בתוך 24 שעות בלבד! את האיסוף של המתנפחים תוכלו לבצע בעצמכם, המתנפחים מתקפלים לגודל קטן מאד ונכנסים בקלות לכל רכב. במקרים מסוימים נוכל אנו להביא אליכם את המתנפחים למקום בו אתם עורכים את האירוע. באותה מידה ניתן להשכיר גם מתנפחי מים במחיר הכי זול בשוק. 

ההפעלה של המתנפחים

הפעלה של מתנפחים נדמית כמורכבת לאנשים רבים, אולם ההיפך הוא הנכון. "בעננים" משכירה לכם מתנפחים פשוטים במיוחד להפעלה, כדי שתוכלו להפעיל את המתנפחים בעצמכם מהשנייה הראשונה, ותוכלו לחסוך את העלות של השכרת מפעיל למתנפחים. זוהי הסיבה למחירים הזולים. אנו משכירים לכם את המתנפחים ללא מפעיל, וכמובן מעניקים לכם הדרכה מלאה לגבי ההפעלה והניפוח של המתנפחים. המתנפחים שלנו מתנפחים במהירות רבה במיוחד, בתוך דקה אחת בלבד כבר יעמדו מולכם המתנפחים המנופחים בגודלם המלא, ויהיו מוכנים לשימוש. כך, גם אתם יכולים ליהנות מיום כיף של מתנפחים לילדים, במחירים נוחים במיוחד.

מומלץ להשאיר פרטים בצור קשר כדי שנוכל לעניין אתכם במוצרים החדשים שלנו או להתקשר ישירות למספר: 053-3030147 לכל שאלה.

מחפשים השכרת מתנפחים? פנו עוד היום ל"בעננים" ותיהנו ממגוון מתנפחים מהנים במיוחד לכל הגילאים!