השכרת מתקנים מתנפחים

מתקנים מתנפחים להשכרה

למשה 053-3030147

כל ילד רוצה את יום ההולדת הכי מפתיעה וכיפית שיש. יום הלדת שלא רק הוא יהנה בה, אלא כל החברים שלו וכל האנשים מסביבו יבואו לחגוג איתו. זה אחד הדברים היפים אצל ילדים, כשהם חוגגים, הם רוצים כשכולם יחגגו איתם.

מתקנים מתנפחים להשכרה ליום הולדת

פעם בימי הולדת היינו מכינים עוגה גדולה וחבילה עוברת לכל הילדים. עם השנים התחילו להרים הפקות ענק אך ורק בשביל ימי הולדת כמו למשל וכני איפור מושקעים, סדנאות בשוקולד, ליצנים, קוסם ומה לא...בשביל יומולדת.

אצלנו בחברת בעננים מאמינים שאפשר ליצור את היומולדת הכי שמח והכי כיפי שיכול להיות, ובלי להשקיע סכומי כסף גדולים.

כל הילדים קופצים רוקדים, זאת ממש הסיסמא שלנו. ילדים אוהבים להשתולל, להוציא מרץ, לצחוק בצחוק מתגלגל..בואו ניתן להם להשתולל לקפוץ ולשמוח כמה שהם רוצים בסביבה בטוחה וכיפית.

מתקנים מתנפחים להשכרה לכל אירוע

השכרת מתקנים מתנפחים היא פיתרון מושלם להפעלת יומולדת, או לכל חגיגה כמו פעילות סיום גן, פעילות יום בקייטנה ועוד. המתקנים עצמם חזקים, בטיחותיים ומהנים המספקים צבע לעיניים והנאה רבה. בעננים מגיעה עם מערך שלם של מתקנים מתנפחים ,כדי שכל ילד יוכל לעבור בין מתקן למתקן וליהנות מהגיוון.

פשוט וקל... בקיץ עולם המתנפחים הופך להיות חגיגת מים מטורפת. מתנפחי המים שלנו יתנו חוויה שך פארק מים באירוע ותאמינו לנו הילדים לא ירצו ללכת הביתה. 

השכרת מתקנים מתנפחים היא פעילות אטרקטיבית וצבעונית שנגישה תמיד וקלה מאוד לתפעול. התקנת המתנפחים מאוד פשוטה וניפוח המתנפחים אורך בסך הכול פחות מדקה. אין צורך בהכנות רבות לפני היומולדת או המסיבה. המתנפח מתמלא באויר תוף דקות ספורות ומוכן לקפיצה. 

מתקנים מתנפחים להשכרה הכי טובים שיש

תמיד אפשר לשלב כמה מתנפחים כמו למשל טירת קפצה ענקית ביחד עם מגלשה או אטרקציה נוספת כמו בועות סבון ענקיות או שולחנות משחק לילדים. ניתן להסתכל בחבילות ומבצעים שלנו. 

פעילות מתקנים מתנפחים מתאימה לשימוש בבתים פרטיים, בגני ילדים ובאירועים הנערכים תחת כיפת השמיים.בנוסף, ניתן לנייד את המתנפחים בתא המטען בצורה קלה.

השכרת מתקנים מתנפחים זוהי פעילות צבעונות ומהנה מאוד, וחשוב לציין שהיא בטוחה ביותר לילדים.הילדים ישתוללו ויוציאו את כל המרץ בהנאה וצחוק, בצורה הכי בטוחה שאפשר, בלי צורך לרוץ אחריהם ולוודא שהם בסדר.

בעננים מציעה לכם השכרת מתקנים מתנפחים לפעילות שמחה וצבעונית, בלי מאמץ רב בארגון והכנות מוקדמות לפני. נוכל להעמיד לרשותכם גם מפעילה ליום הולדת, במידה ותירצו.

עם השכרת מתקנים מתנפחים תארגנו לילדכם את היומולדת הכי שמח ומהנה שיש, לו ולכל החברים שלו.

להשכרת מתקנים מתנפחים מומלץ להשאיר פרטים בצור קשר או להתקשר לשירות מיידי ישירות למספר: 053-3030147.