השכרת מתנפחים ליום הולדת

מתנפחים להשכרה ליום הולדת

למשה 053-3030147

הנה עברה שנה ושוב אתם מוצאים את עצמכם מחפשים אטרקציה לילד. האטרקציה הכי שווה מהניסיון שלנו היא מתנפחים ביום הולדת. אם אתם רוצים לארגן לילד או לילדה שלכם מסיבת יום הולדת מהנה במיוחד עם כל החברים, האחים ובני הדודים – השכרת מתנפחים ליום הולדת היא הדרך המוצלחת ביותר לעשות זאת.

חוגגים יום הולדת עם מתנפחים

"בעננים" מציעה לכם השכרת מתנפחים ליום הולדת במחירים נוחים במיוחד, כדי שתוכלו ליצור לילדים שלכם מסיבה אמיתית.

מתנפחים הם אטרקציה נפלאה לכל מטרה. ישנם עשרות סוגים וסגנונות של מתנפחים, והם מתאימים לכל הגילאים. הגילאים המרכזיים ביותר למתנפחים הם גילאי 3-10 בערך, אולם גם ילדים מגיל שנה-שלוש יוכלו ליהנות ממתנפחי קפיצה פשוטים, וגם ילדים גדולים יותר ואפילו בני נוער יוכלו ליהנות ממתנפחים אשר מותאמים לגילם, כמו קירות טיפוס, מתנפחי "השור הזועם" ועוד. השכרה של מתנפחים יוצרת יום מהנה במיוחד לילדים בכל גיל, ומאפשרת להם ליהנות ולהוציא אנרגיות.

התגובות שקיבלנו מילדים שחוגגים עם מתנפחים הן למשל: "זה הדבר הכי כיפי שיש!", "אמא אני רוצה מתנפחים כל שנה" וכדומה. כל סוף אירוע צריך להכריח את הילדים לרדת מהמתנפחים ולחזור הביתה. עם אירוע של מתנפחים ליום הולדת סידרתם מסיבה שתחזיק לפחות שעתיים בלי לשים לב שהזמן עבר. 

יוצא לנו לראות בשנים האחרונות ניסיון להביא הפעלה ייחודית שעוד לא נראתה בעבר. אם ישנו רעיון יצירתי זה ממש מגניב, אבל יש משהו בללכת על אטרקציה קלאסית שאין ילד שלא אוהב כמו מתנפח שזה הימור בטוח ולא רק זה הילדים יהנו בטירוף וזאת המטרה שלנו. אל תשגחו שאת הילדים לא מעניין הגיוון מעניין אותם שיהיה כיף. 

יש לילד/ה יום הולדת בקיץ? כיף לא נורמלי ! יש לכם את האופציה להשכיר מתנפחי מים באותם טווחי מחירים. אפשר להפוך את מגלשות המים למגלשות קצף מגניבות. 

כדי ליצור גיוון ביום ההולדת אפשר להוסיף עמדת איפור, שולחנות משחק או ערכת בועות סבון ענקיות.

השכרת מתנפחים ליום הולדת לילדים

"בעננים" מציעה לכם השכרת מתנפחים ליום הולדת, במחירים זולים במיוחד. השכרת מתנפחים ליום הולדת היא הדרך המושלמת ביותר ליצור לילדים שלכם מסיבת יום הולדת מהנה עם כל החברים והחברות. השכרת מתנפחים ליום הולדת היא אטרקציה נפלאה לכל הילדים, ועכשיו, עם "בעננים", תוכלו להרשות את האטרקציה הזו לעצמכם ביתר קלות, בזכות המחירים הנוחים של "בעננים".

"בעננים" משכירה לכם את המתנפחים ללא מפעיל, מה שאומר שאתם עצמכם צריכים לדאוג להפעלת המתנפחים, כמובן לאחר הדרכה מפורטת שלנו. החיסכון במפעיל חוסך לכם סכומי כסף גבוהים בהשכרה, וההפרש משתלם בהחלט, בזכות ההפעלה הנוחה והפשוטה של המתנפחים. הניפוח של המתנפחים קצר במיוחד – בתוך דקה בלבד תוכלו ליהנות מן המתנפחים בגודל מלא, ולהעלות עליהם את הילדים. כל שנדרש מכם מכאן והלאה הוא להשגיח שאף ילד לא עולה על המתנפחים עם נעליים או עם צעצועים, שאף אחד לא קופץ ישירות מן המתנפחים אל הרצפה, ושלא עולים על המתנפחים ילדים רבים יותר מהקיבולת שלו.

ישנה גם האפשרות להובלה למקום האירוע שכוללת גם התקנה ואיסוף. אנו מגיעים לכל מקטם בארץ. 

כדי להתרשם מהמוצרים עצמם כנסו לדף השכרת מתנפחים או ישירות לחבילות ומבצעים ולמצוא את מה שמתאים לכם. הכי מומלץ להסתכל עם הילד או הילדה שיבחרו בעצמם. 

אפשר להשאיר פרטים בצור קשר או להתקשר ישירות למספר: 053-3030147 ונשמח לענות לכל שאלה.

מחפשים השכרת מתנפחים ליום הולדת? פנו עוד היום ל"בעננים" ותיהנו ממגוון מתנפחים צבעוניים ויפהפיים במגוון גדלים ובמחירים נוחים במיוחד!