בועות סבון ענקיות

בועות סבון ענקיות לאירוע מושלם

למשה 053-3030147

בועות סבון ענקיות קיימות איתנו שנים רבות, אבל בשנתיים האחרונות החלה התעוררות רצינית בתחום והיום יותר ויותר הורים אכן רואים בהפעלת בועות סבון כאטרקציה מעניינת ומאתגרת עבורם ובעיקר עבור הילדים. בעיקרון ילדים מגיל ארבע כבר יודעים לעשות בועות סבון ענקיות בעצמם ואף יכולים להפתיע כמה מבוגרים ביכולת היצירה שלהם. 

הפעלה עצמית של בועות סבון ענקיות

כיום יש כמה חברות ומפעילים של יצירת בועות סבון ענקיות, אבל מחיר הפעלה כזאת עולה לפחות 1200 ש"ח ויכולה להגיע אף ל- 1600 ש"ח. אבל מה עושים אם כהורה בא לי להוציא סכום קטן יותר, אחרי הכל הילד רק בגיל שש ויש עוד עוגה, ממתקים, אוכל למבוגרים, מתנה לילד ועוד ועוד...

אנחנו מצאנו פיתרון בשבילכם פיתרון זול מהרבה שנותן מענה אמיתי וכייפי לילדים ליום הולדת. אנו הכנו ערכה של הפעלה עצמית של בועות סבון ענקיות כך שאתם לא צריכים להביא מפעיל יקר אלא יוצרים את ההפעלה בעצמכם או יותר מדוייק הערכה עושה זאת, אנו הכנו ערכה סטנדרטית שמתאימה להפעלה עצמית עבור יום הולדת של 20 ילדים ( ניתן להתאים את הערכה לפי כמות הילדים המצופה לאירוע). ההפעלה יכולה להיות לבדה באירוע או יכולה לבוא כמוצר נוסף עם: השכרת מתנפחים יבשים, השכרת מתנפחי מים, השכרת שולחנות משחק וכו'.

מניסיון שלנו ערכה של בועות סבון ענקיות עבור 20 ילדים עם מתנפח נוסף בהחלט יספקו שלל פעילויות ליום ההולדת ולא נדרשת הפעלה נוספת עבור יום הולדת של 30 ילדים. במידה והחלטתם שאתם מעוניינים בהפעלה של בועות הסבון בלבד, אנו ממליצים לקחת את אותה הערכה בדיוק בתוספת כמות סבון כפולה, כך שהסבון יספיק לכל משך האירוע ללא חשש. וזה עבור אירוע יום הולדת או מסיבת סוף שנה עם 20 ילדים.

מה ערכת בועות סבון ענקיות כוללת:

  1. עשרים יחידות של חישוקים ומקלות עם חבלים בגדלים שונים שאיתם יוצרים את הבועות סבון.
  2. עשר ליטר של סבון מוכן לשימוש (רק לשפוך ולשחק).
  3. עשרה קערות למילוי על ידי הסבון.

אנו מזכירם שוב שזו ערכה מוכנה מראש עבור אירוע של עשרים ילדים וניתן לשנות ולהתאימה לפי כמות הילדים.

איך יוצרים ועות סבון ענקיות

  • שופכים קצת סבון לתוך הקערה (לא צריך יותר מגובה שלושה ס"מ).
  • עומדים עם כיון הרוח (לדוגמה אם הרוח באה מהים - אז עומדים עם הגב לים).
  • טובלים את שני המקלות עם החבלים בתוך הקערה כך שכל החבל אכן נטבל בסבון.
  • מוצאים את שני המקלות כשהם צמודים יחד עד גובה הפנים.
  • פותחים את המקלות באיטיות (החבל נפתח גם הוא ונוצר משטח סבון לאורך כל החבל). הרוח כבר תיכנס ותיצור את הבועה לבד. במידה ואין מספיק רוח - לוקחים צעד אחד אחורה, והתנופה אחורה תכנים רוח קדימה לתוך הבועה. 
  • כאשר כבר נוצרת חצי בועה או בועה גדולה - זה הזמן להצליב ולסגור באיטיות את המקלות יחד. בשלב זה הבועה תיסגר ותיתנתק מהמקלות ותרחף באוויר. מכאן הבועה יכולה לרחף שלושים שניות ואף יותר. מחזה מרהיב בהחלט.

מחיר הערכה עבור עשרים ילדים: 300 ש"ח.

יש עוד מידע זמין בדף בועות סבון ענקיות.

מבצע שיכול לעניין אותך בנושא: ערכת בועות סבון ענקיות ומתנפח גדול.

מאחלים לך אירוע מקסים.

לכל שאלה בנושא אנא פנו אלינו בנייד 053-3030147 או בהודעה דרך הדף צור קשר.