טיפים ליום הולדת

ימי הולדת לילדים

למשה 053-3030147

לתכנן הפעלת יום הולדת נהיה עסק לכל דבר. הכנו לכם כמה טיפים ליום הולדת שיעזרו לכם לחגוג לילד או ילדת יום ההולדת בצורה הטובה ביותר. 

כשמפיקים אירוע יש כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון:

  1. מקום האירוע
  2. כמות הילדים באירוע
  3. סגנון ההפעלה
  4. אופי הילד
  5. תקציב

חגיגת יום ההולדת דרכנו מציעה פתרונות מגוונים לכל אותם הנושאים האלה. אנחנו מאמינים שלכל חגיגה צריך להיות את האופי שלה בדגש על הייחודיות והרצון של ילדי יום ההולדת. וזה מוביל אותנו לטיפ הכי חשוב, לדעתנו, זה שבא בראש סדר העדיפויות, שהוא לשאול את הילדים שלכם מה הם רוצים, מה מעניין אותם, כמובן לתת להם אופציות לבחור מהם, זה תמיד מדהים מחדש לגלות שלילדים שלנו יש דעה ורצון מדויק.

זוהי הדרך המובטחת להצלחת האירוע. למשל אפשר לשאול אותם: האם אתם רוצים מסיבה גדולה עם כל החברים מהגן או בית הספר או שאתה רוצים מסיבה קטנה יותר רק עם החברים הטובים ביותר? וכמובן אנחנו מתאימים את הפעילות שלנו בהתאם לרצונות שלכם.

אנחנו מציעים מגוון רחב של מתנפחים להשכרה בכל הצבעים והצורות שמותאמים לכל הגילאים, אפשר להוסיף ערכת בועות סבון ענקיות שמשדרג כל אירוע.

או הפעלות מוזיקליות ותנועתיות עם שלל תחפושות, כלי נגינה, מוזיקה וריקודים, שולחנות משחק ודוכני מזון.. בשיחת הטלפון אנחנו עוזרים לכם להרכיב את האירוע המושלם! יש לנו ניסיון עשיר וצוות מיומן עם גישה ואהבה לילדים.

טיפ חשוב ליום הולדת

טיפ חשוב נוסף ליום הולדת הוא בחירת המקום. צריך להתחשב בעובדה שיום הולדת זאת מסיבה והיא דורשת מרחב לילדים להינות. מניסיון אנחנו רואים שלקיים אירוע בחצר הבית או הבניין זה מקום מצוין. זאת הסביבה הטבעית של הילד/ה ומאד מקל על הארגונים וההכנות. אופציה נהדרת נוספת לחגוג בפארק ציבורי, ששם יש המון מרחב וחופש לילדים. כאשר האירוע מתקיים בפארק ציבורי אנחנו ממליצים לגדר את השטח בבלונים או בכל דרך יצירתית אחרת על מנת למנוע התפזרות יתר. אם ישנה התלבטות לגבי פארק מסוים שאתם מעוניינים לחגוג בו אתם יכולים גם להתייעץ אתנו לגביו, יש לנו ידע וניסיון שיכול להקל ולהפוך את הארגון לפשוט ויעיל יותר. לפארק מורשים ומוצלחים מנסיון העבר הכנסו כאן

טיפים ליום הולדת בחורף

בימי החורף הקרים והגשומים של השנה אנו ממליצים בחום להשכיר מקום כמו מתנ"ס, בית עם, להשתמש בחדר הפעילות שיש בהרבה בניינים או כל חלל שנראה לכם ראוי בשכונה כדי שגם ילדי החורף ייהנו מאותם הטבות. אנחנו בבעננים מגיעים ונותנים שירות לכל מקום בארץ, אנחנו יודעים איך לנצל את החלל כדי להפיק את המסיבה הטובה ביותר.

גם לגבי התקציב דאגנו עבורכם. כל מוצר באתר ניתן גם בשירות עצמי, מה שמוזיל את העלויות, כל המחירים מופיעים באתר. אתם מקבלים הדרכה מפורטת איך להפעיל את המוצרים שבחרתם וכמובן לא חוזרים הביתה מבלי שאתם יודעים בדיוק מה לעשות, האמת זה מאד פשוט. טיפ נוסף מאד מומלץ, הוא לחגוג עם חבר או חברה קרובים. אפשר גם לחגוג שלושה חברים, אפשר גם לרכז את כל ילידי החודש, זה נותן את האפשרות להתחלק בהוצאות וגם ליצור אירוע גדול ומגוון יותר.

אנחנו כאן למענכם כדי לתת לכם חוויה בלתי נשכחת ליום ההולדת של הילד/ה. ההנאה של הילדים היא ההצלחה שלנו. למידע נוסף על טיפים ליום הולדת הכנסו כאן או התקשרו אלינו ישירות ונשמח לעזור.