הפעלה ליום הולדת לילדים

הפעלות ליום הולדת

למשה 053-3030147  לגילי 052-5688618

יש אינסוף אפשרויות להפעלה ליום הולדת לילדים, אין ספק. אז איך תוכלו לדעת איזו הפעלה תשרת את המסיבה שלכם בצורה הטובה ביותר? בעננים השכרת מתנפחים מציעה לכם מגוון רחב מאד של הפעלות מקוריות וכאלו שהילדים אוהבים ומכירים.

אפשרויות להפעלה ליום הולדת לילדים

  • הפעלת בועות סבון ענקיות - הפעלה מדהימה שכובשת את הילדים. זה תמיד כיף מחדש לראות את הילדים מוקסמים מהבועות הענקיות שהם בעצם בגודל שלהם. ההפעלה כוללת סבון מיוחד להפרחת הבועות, מקל לכל ילד וקערות. בהפעלה אנחנו מלמדים את הילדים טכניקות של הפרחה ומכניסים את הילדים לתוך בועה (זה הזמן להוציא את המצלמה). כל ההפעלה נעשית באנרגיה גבוהה, בשמחה והנאה. ההפעלה מתאימה לגילאי 3-10.

  • הפעלה ליום הולדת לילדים בסגנון של פעם - הפעלות ומשחקים שמזכירים לנו את ימי ההולדת התמימים שתמיד עובדים טוב עם הילדים. כמו למשל: כיסאות מוזיקליים, עטיפת ילדים בנייר טואלט, תחרות נשיפה על צמר גפן, לימבו מאתגר, מרוצי שליחים ועוד.. יום הולדת של פעם היא הפעלה נהדרת לגילאי 4-8.

  • הפעלה ליום הולדת לילדים בשילוב עם מתנפח - אוסף של משחקים ואתגרים מיוחדים בתוך המתנפח. זוהי הפעלה שעוד לא נראתה בשום מקום. הילדים נמצאים תמיד סביב המתנפח והמשחקים קשורים אליו באופן ישיר כמו למשל: משחק הפסלים על המתנפח שעובד על שיווי משקל בצורה מעניינת, הרקדות מצחיקות על המתנפח, מרוצי שליחים ועוד המון הפתעות. הילדים נמצאים בתנועה בלתי פוסקת ומוציאים כמויות של אנרגיה. ההפעלה מתאימה לגילאי 5-10.

  • יום הולדת מיוחדת לבנות - מסיבת הולה הופ דאנס. כל הבנות מקבלות חישוק צבעוני וביחד עם גיליגולה המפעילה הן לומדות כיצד לסובב את החישוק על כל מיני אזורים בגוף. זוהי הפעלה קצבית שמשלבת בתוכה עוד משחקים עם החישוק כשברקע מוזיקה מקפיצה ושמחה. ההפעלה מתאימה לגילאי 6-12.
  •  הפעלה של שיקשוקית וסול - מופע מקורי, מוזיקלי ותיאטרלי על שתי דמויות דמיוניות ששמן שיקשוקית וסול, כל אחת מהן מפחדת לעשות את מה שהיא הכי אוהבת בעולם ובעזרת שיתוף הפעולה של הילדים הן מצליחות להתגבר על פחדיהן ולהקים עם הילדים להקת תיאטרון. הילדים הם חלק פעיל לאורך כל המופע. המופע מלא בשירים, ריקודים, תחפושות, כלי נגינה והומור. ההפעלה מתאימה לגילאי 3-9.

הפעלות ליום ההולדת שלנו

אנחנו בבעננים מתאימים לכם, בעזרתכם, את ההפעלה ליום הולדת לילדים המתאימה לכם ביותר ולפי רצון ילד או ילדת יום ההולדת, טווח הגילאים המרכזי ביום ההולדת, מקום האירוע וכל דבר אחר שצריך להתחשב בו. אנחנו נמצאים מתחילת השיחה ועד סוף האירוע בתקשורת מלאה לכל רצונותיכם. אתם יכולים, ואפילו מוזמנים להתייעץ אתנו בכל דבר. אנחנו מבינים שתכנון יום הולדת יכול להיות לעיתים עניין לא פשוט אז תשמשו בנו ובניסיון שצברנו בשטח של אלפי ימי הולדת ואירועים מוצלחים. אז כשמדובר בהפעלה יום הולדת לילדים אתם לא תטעו עם בעננים.