יום הולדת לבנות

הפעלה לבנות ליום הולדת

למשה 053-3030147  לגילי 052-5688618

זה בהחלט נהוג ומקובל שכל הבנות חוגגות ביחד בלי נוכחותם של הבנים. זה מאפשר לבנות לקבל תכנים שמעניינים אותן וכנראה את הבנים ישעממו וזה לא משנה באיזה גיל. אם זה רצון ילדת יום ההולדת אז זה מה שישמח אותה ויעשה אותה מאושרת.

לפי הניסיון שלנו בשטח הבאנו לכם כמה יתרונות בולטים מדוע זה טוב ורצוי לחגוג רק עם הבנות. חשוב לציין ולהדגיש שיום הולדת לבנות תהיה יום הולדת שמחה וטובה אם זה באמת רצונה של ילדת יום ההולדת.

היתרונות של יום הולדת לבנות:

  •  יום ההולדת הוא בסגנון שברובו יותר מעניין את הבנות. כמובן שאף פעם זה לא טוב להכליל. וישנם נושאים של "בנות" שגם את הבנים הם מעניינים ולהפך, אבל אנחנו מתעסקים פה ברוב. כשהילדים גדלים ונמצאים לפני גיל ההתבגרות ובתוכו תחומי העניין משתנים. יום הולדת לבנות מאפשרת לילדת יום ההולדת לחגוג בנושא שהיא אוהבת בלי להתפשר. נכון שזה מגבש וחברי להזמין את כל החברים מהכיתה אבל אז האטרקציה או הפעילות צריכים לעניין את כל הילדים. וכאשר מזמינים רק את הבנות, במקרים מסוימים, זה נותן לילדת יום ההולדת את המקום שלה באמת.

  • סביבה נינוחה להנאה וביטוי עצמי. ישנו גיל שהבנות מגיעות אליו שהן מתחילות להתפתח, להיות יותר מודעות לגוף שלהן, להתנהגות שלהן ולסביבתן. יום הולדת לבנות נותנת להן את האפשרות לחגוג בסביבה טבעית ומשוחררת יותר וככה גם יותר ליהנות.
  • יום הולדת לבנות מגבש את הבנות ומחזק את החברות. שמנו לב שבימי הולדת של בנות הפוקוס על ילדת יום ההולדת והפירגון שהיא מקבלת מחברותיה מרים אותה ומשמח אותה מאוד. אין מה לעשות לבנות יש תכונות אסתטיות ורגשיות ברמה גבוהה וזה לגמרי מורגש ביום ההולדת. זה נעים ומחמם את הלב לראות את תשומת הלב שילדת יום ההולדת מקבלת מכל הבנות ומרגישה נסיכה ליום אחד כמו שמגיע לה להיות.

  • יום הולדת לבנות מוזילה את עלויות יום ההולדת. השיקול הכלכלי הוא חלק חשוב מאוד בתכנון יום הולדת. אנחנו רוצים לשמח את הילדה ככל שאפשר בלי לפשוט רגל על הדרך. ברגע שמזמינים רק את הבנות אז כמות המוזמנים פוחתת לעומת הזמנת כל הכיתה ובעקבות זאת כמויות האוכל, הממתקים, השתייה וההפתעות פוחתים גם.

אטרקציות ליום הולדת לבנות:

מתנפח טירת נסיכות: מתנפח יפיפה ומרשים בצבע ורוד כולו שצורתו נראית כמו טירה קסומה. אורכו 4 מ', רוחבו 4 מ' והגובה שלו 3 מ'. זהו מתנפח קפיצה מושלם עבור יום הולדת לבנות. ניתן להשכיר בכמה צורות: באיסוף עצמי, הובלה למקום האירוע והפעלה (אדם שנשאר להפעיל את המתנפח לאורך כל יום ההולדת).

הפעלה מיוחדת לבנות של הולה-הופ: הפעלה מקסימה וייחודית שמלמדת את הבנות את יסודות הריקוד עם החישוק. כל אחת מקבלת חישוק צבעוני שמותאם למידות שלה. תוכן ההפעלה כולל: לימוד צעדי בסיס עם החישוק, סיבוב החישוק על כל מיני אזורים בגוף, משחקים ופעילויות עם חישוק, מוזיקה קצבית ובניית ריקוד שבמרכזו נמצאת ילדת יום ההולדת.

יום הולדת לבנות: אוסף של משחקי חברה שמותאמת במיוחד לבנות. לימבו, הרקדות, עמדת איפור, חבילה עוברת עם משימות ועוד משחקי חברה עם המון הפתעות.

עמדת איפור: עמדה של איפור פנים וגוף צבעונית בשלל סגנונות. עמדה מגוונת ואטרקטיבית. מאוד מומלץ ליום הולדת לבנות להשכיר עמדת איפור ביחד עם מתנפח.