מה קורה אם יש גשם?

קבעת אירוע ויש באותו יום גשם

למשה 053-3030147  לגילי 052-5688618 

קבעתם תאריך הרבה זמן מראש אבל למזג האוויר יש את התכניות שלו ואתם רואים שצפוי לרדת גשם ביום של האירוע. בדיקה אחת של התחזית, מניסיון שלנו, ממש לא מספיקה כי מזג האוויר הוא לא דבר קבוע והוא יכל להשתנות כל רגע. יש לבדוק שבוע מראש כמה פעמים ולהישאר מעודכנים. 

החלטה חייבת להתקבל, אי אפשר לדחות ברגע האחרון אם הזמנתם ספק שאמור לתת לכם שירות. הספק משריין את עצמו אליכם ולא משכיר את המוצרים שלכם למישהו אחר. וברור שגם לא נעים לטרטר את האורחים ששיריינו את הזמן שלהם עבורכם. 

אז קודם כל להירגע כי לחץ גורם לדברים להשתבש, איכשהו דברים לא יוצאים טוב כשאנחנו לחוצים. קחו את הדברים בפרופורציות. נכון שחיכיתם לאירוע הרבה מאוד זמן, השקעתם זמן וכסף ומדובר בילדים שאנחנו הכי אוהבים בעולם. אבל רק כשרגועים יכולים לחשוב על פתרונות טובים ויצירתיים.

מה האופציות? אפשר לקיים את האירוע ולמצוא חלל סגור, אפשר לדחות את האירוע לתאריך אחר ואפשר לבטל. אלה בגדול האופציות. למצוא חלל מוגן מפני גשם הוא פיתרון מושלם, זה מראה שאתם לא נכנעים למזג האויר. אם אתם בעניין של לדחות קחו בחשבון שהמוצרים שרציתם תפוסים לתאריך הזה ותצטרכו להיות גמישים. לבטל, לפי דעתנו, צריכה להיות האופציה האחרונה. 

המלצה שלנו לחכות 3 ימים לפני האירוע ואז להחליט ולא אחרי. 3 ימים זהו הזמן הכי סביר לעדכן את הספק שלכם לגבי כל שינוי. ישנם ספקים שלא ידחו לכם או יבטלו את האירוע כי זוהי המדיניות שלהם. אנחנו ב"בעננים" נתנים לכם את האופציה לדחות או לבטל מטעמי מזג האויר. חשוב מאוד לא להודיע ברגע האחרון שזה אומר לילה לפני ועד כמה שעות לפני האירוע. זה מאוחר מדי. 

גשם זאת לא סיבה לא לחגוג ! יש לנו פתרונות עבורכם, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונעזור לכם לעשות את האירוע הטוב ביותר. אפשר לדוגמה להחליף את המתנפחים שהזמנתם בפארק בהפעלה טובה או שולחנות משחק למקום סגור. 

סיפור אמיתי: מי שמכיר אותנו יודע שהיום הכי חזק שלנו הוא יום שבת. אנחנו פרוסים בהמון מקומות עם המתנפחים שלנו וההפעלות. הייתה לנו שבת מתוכננת אחת עם המון עבודה שאנחנו רואים שבוע מראש שהולכת להיות סערה. דיברנו עם כל הלקוחות, היו כאלה שדחו והיו כאלה שחיכו כדי לראות האם יהיה שינוי, זה היה מותח כי באמת ביום אחד כל כך הרבה אירועים ואנו תלויים בסערה. ביום שישי, היום שלפני, אנו בודקים את התחזית פעם אחרונה כבר מוכנים לביטולים ודחייה של כל הלקוחות, מוכנים להתבאס, ואז אנחנו רואים שהסערה זזה ליום לראשון. כל האירועים שלנו התקיימו כמו שתוכננו וכולם היו מרוצים.

למה הסיפור הזה מעניין? כי כל הלקוחות של אותו יום היו איתנו בקשר, היו פתוחים לתקשורת וחשבו יצירתי, הם לא נלחצו ולא התבאסו ובסוף הדברים הסתדרו.

אנחנו עבורכם כדי לעזור לכם לעשות את האירוע הכי שמח שיש!